MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

12 September 2013

Nega suve i oštećene kose (update)

Ako pratite moj blog, onda vam je poznato da muku mučim oporavljajući svoju olindralu kosicu. Stanje se popravlja, stvari idu dobrim tokom. Ko zna, možda se jednog dana i budem ponosila grivom. Do tada, trudiću se da otklonim štetu koju sam joj jadnoj nanela.

proizvodi koje koristim


šamponi koje koristim

Afrodita šampon od belog luka - mislim da i mrtvi znaju da mi je omiljeni. On sprečava opadanje kose, a ja sam sa tim muku mučila, odlično pere, a ne isušuje i ne masti mi se kosa od njega. Nisam čula da se neko žalio na njega. Ili ga toliko obožavam, da sam ignorisala primedbe. Uglavnom, ponoviću šta sam pre rekla - mogu ga uporediti sa konjskim, a ovaj možete kupiti po ceni od 200 i nešto dinara, a ima litar.

Garnier Ultra Doux 5 plants - za ovaj šampon sam čula sve same pohvale. E sad, ne znam čemu toooliko oduševljenje (mora da nisu probali ovaj od belog luka). Dobar je i znam da kosi prija povremeno da promenim šampon, lepo opere, a što je najvažnije, ne svrbi me teme od njega (za razliku od ostalih Garnier šampona koji mi uopšte ne prijaju).


balzami
Schauma Cream & Oil - ovo je već treće pakovanje po redu koje koristim, zaista je odličan balzam za suvu kosu, divno je omekša i krajevi nisu suvi nakon korišćenja. Kao što sam u nekom od prethodnih postova pomenula, efekat mogu uporediti sa korišćenjem maske za kosu.

Garnier Ultra Doux 5 plants balzam - takođe odličan balzam ukoliko mučite muku zbog suvih krajeva. Nešto je ređi od balzama na koje sam navikla, ali jako lepo neguje.  Takođe mi je kosa sjajnija nakon korišćenja ovog balzama i nekako sveža.


Still Med i čokolada pakovanje - ovo pakovanje me oduševilo. Pre svega lepo miriše, a i odlično hrani kosu. Da bi stvarno imala efekta, treba je držati poprilično na kosi, nekih pola sata (a ako možete, i duže od toga). Kosa posle toga bude glatka i predivna.


Gliss Hair Repair Ultimate Oil Elixir - ovu "prskalicu", kako je popularno zovu sam uzela na preporuku drugarica blogerki i nisam se pokajala. Omekšava kosu i čini je lepom i glatkom, a pritom ne masti kosu, iako sadrži ulje u sebi. Meni kosa obično prvi dan bude mekana, sutradan postaje malo suvkasta. Tada naprskam ovaj eliksir i odmah se vrati u "mekano stanje".

Avon Moroccan Argan oil ulje za kosu - kao što možete videti po bočici, gotovo skroz sam je potrošila. U poslednje vreme (to sam naučila od blogerke Sare Nyx) odmah nakon što operem kosu, nanesem na krajeve ovo ulje i zavijem u peškir i tako držim 10ak minuta, a nekada nakon što mi se kosa osuši. Zaista je odlično ulje (za razliku od drugih kapi Avon kapi, onih zelenih koje su mi isušivale kosu), sigurno ću ga kupiti opet.


Kokosovo ulje - o ovoj divoti imam poseban post u kome sam detaljno sve o njemu pisala. Ako imate suve krajeve i oštećenu kosu, ovo je prava investicija. Ako želite više da pročitate, kliknite ovde.


Taft Heat Styler - retko kada sušim kosu fenom, a još ređe koristim presu, jer moja kosa mrzi toplotu, pa u tim situacijama koristim ovaj sprej da je zaštitim. Imam love-hate odnos, jer zaista štiti kosu od toplote, ali je nekako i ukruti, kao da sam koristila lak, što mi se ne dopada. Ali bitno da obavlja svoju osnovnu funkciju!

To je moja trenutna nega, ne znam da li mislite da je ovo premalo ili previše, ali ja definitivno vidim rezultate. Kosa mi se više ne kida, lepo raste i povratio joj se sjaj. Stalno menjam preparate koje koristim, jer su mi rekli da se kosa "zasiti" ako uvek koristimo jedno te isto.

U kakvom je stanju vaša kosa? Čime je negujete?

Ukoliko želite da vidite kako trenutno negujem kosu, pogledajte video na mom YouTube kanalu:


Grlim vas!
Magdalena


44 comments:

  1. Moja je u stanju Boze pomozi! Trazim nadogradnju za kosu koja je lepsa od Herbine, bla bla bla. U Svakom slucaju nadogradnja ce me spasti muka, jer volim da pravim frizurice i da se igram tako..

    A ja sam napravila neki sampon:

    1l afroditinog sampona od koprive,
    pantenol rastovr, dve flasice
    pakovanje AD kapi 40ml
    ricinusovo ulje 40ml
    i kantarionovo ulje, sve sam to smuckala i perem s tim kosu. Nisam idela nikakve rezultate do sad, valjda treba vremena... :))) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam moju uzela na Sajmu i već 5 godina je imam, farbala sam nekoliko puta, drndala, u ok je stanju i dalje...

      Čula sam za taj recept, mene mrzi da mućkam :D Tj. da kupujem sve te stvari. Javi kako se pokazao, ako vredi cimanja, da smutim i ja :)

      Delete
  2. Meni Afrodita i Garnier užasno isuše kosu :(
    Želim da probam ove Avon kapi, one zelene ni meni nisu baš odgovarale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, šteta :(
      Izgleda da su retko kome odgovarale...

      Delete
  3. Magi, slike su baš dobre!
    Potrošila sam ne zna se koliko pakovanja sa medom i čokoladom, moram uzeti opet..
    Kopka me i taj novi Garnierov regenerator.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)))
      Da, odlično je, a ne košta mnogo... A regenerator je stvarno dosta dobar! Možeš slobodno da probaš :)

      Delete
  4. Čekaj, čekaj! Šampon od bijelog luka i to od Afrodite!!! Pa ako ništa drugo, potražit ću ga i kupit mužu jer je ljubitelj češnjaka! Nisam ga nikad vidila, a kopujem Afrodita proizvode. Inače, možeš ulja npr. ricimusovo, maslinovo, jojobino... Stavljati na suhu kosu i držati na glavi nekoliko sati ili čitavu noć i tek onda prati kosu. Meni to stvarno pomaže. I još ako imaš onu plastičnu kapicu pa je staviš na glavu... Ali još sebi ne migu doć od bilog luka!!! :)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, možda nisi čula jer je malo noviji...
      Mazala sam ricinusovo i maslinovo, odlična su!!!
      Moram nabaviti tu kapicu, mada koliko se vrtim verovatno bih ostala bez nje i pre nego što zaspim :D

      Delete
  5. Moja kosa je sada takođe u ok stanju i u fazi oporavka, a takođe sam je bila spržila plavom farbom. Više se ne kida i raste, tako da nam je situacija slična. Ja sam se i ošišala na neki duži paž i sad je puštam i nadam se da ću jednog dana imati lijepu dugu smeđu kosu:) Koristim šampon iz iste linije ali onaj od kajsije i odličan je, a povremeno Loreal sa matičnom mliječi o kojem nemam neko posebno mišljenje, nije loš, ne suši mi kosu, ali nisam fascinirana. Bijeli luk odmah kupujem jer imam i ja problem sa opadanjem. Od maski trenutno imam Joico K Pak Hydrator koji je skup ali je fenomenalan i mislim da je prilično zaslužan za oporavak moje kose, i stil malinicu koja je super. I ja koristim isto kokosovo ulje i ponekad Balea mlijeko za kosu jer sam Macadamia ulje potrošila, a nakon pranja Nivea Long Repair prskalicu koju ti preporučujem kad ovu potrošiš, još je bolja. Takođe ne sušim kosu fenom, osim kad je baš neizbježno. Tako da nam se proizvodi i rutina svode na isto, sve su slični proizvdi i sličan im je broj. Izgleda da je to put do zdrave kosice:) Izvini što sam napisala knjigu umjesto komentara:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za tu masku nisam čula, a malinu ću i ja uzeti kad ovo potrošim...
      I hvala za preporuku za prskalicu :)
      Balea mleko sam koristila non-stop ranije, odlično je, nego sam rešila da malo promenim, ali sigurno ću mu se vratiti :)
      Ništa, volim da čitam knjige :)))))))))))))))))))))

      Delete
  6. Necu da te bedacim ali ok je stanje u proseku je griva sem kada senesto nerviram onda malo opada i imam perut ali je sve u svemu ok,to je meni genetski. :) Imam savet ako ce pomoci,ja tako radim od kad sam bila klinka.posle pranja obmotati kosu peskirom da upije vlagu,pa onda okrenuti kontra tamo gde je suv obicno mi bude polu suv i opet uviti,e kad smo sacekali da se upije vlaga suvisna oko 20min. onda susenje pa TEK ONDA CESALJ i slicno!Nadam se da ce bar malo pomoci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bedačiš me :)))
      E, tako i ja radim, ponekad i korstim 2 peškira i nikada ne češljam mokru kosu... Zato mi se stanje popravilo :)
      Hvala!

      Delete
    2. Nema na cemu lutko samo nastavi tako i bice sve ok :))))

      Delete
  7. Lane i zec!! Glis kur prskalice sam bas dosta kupovala pre i bile su mi bas dobre. Sledeci sampon koji sigurno kupujem je taj afrofitin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam zadovoljna ovom, zaboravila sam kakve su jer sam baaš davno koristila prošli put :)
      Nadam se da ćeš ga obožavati kao ja :)

      Delete
  8. Sto se opadanja tice i sama imam problema poslednjih meseci sa tim, valjda zbog preterane upotreba preparata, feniranja i ispravljanja, a posebno zbog stresa, raskida i drugih gluposti. Ne znam dal' si probala one domace apotekarske varijante muckalica (kosili, ad kapi, pantenol, i sl), onda trljanje temena ricinusovim uljem (ne mirise sjajno, ali za lepotu treba trpeti:), ali ako hoces da ti kosa sto vise raste, onda definitivno probaj Shauma Q10! Svako je prao s njim kosu kazace ti da mu je nenormalno porasla. :)
    Sto se tice prskalica i ulja, ja ne znam da li postoji neko koje nisam probala. Gliss kur je na pocetku bio ok, sad to vise nije to. Jedino pakovanje koje je meni odgovaralo je bilo staro Lorealovo pakovanje u tubi, jer sam s njim mogla lepo da rascesljam kosu (lavlja griva je u pitanju:), a sad muku mucim da pronadjem nesto pristojno. :(
    To Avonovo arganavo ulje uzimam vec 3, 4 put, ok mi je, samo sto ga brzo trosim, jer imam dugu, gustu, kovrdzavu kosu.

    Volela bih da nadjem samo dva proizvoda. Dobar sampon za kombinovanu kosu (masniji koren, suvlji krajevi) i regenerator-pakovanje koje ce razmrsiti i uciniti glatkom moju dzunglu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ću da kupim tu ŠAumu...
      Jesam probala neke od tih stvari, imam i video o tome, jer mi je mnooogo opadala kosa, zbog stresa i tretiranja svim i svačim... I popravila sam stanje baš dosta.
      A meni ovo Avon traje već 6 meseci :)
      Ne znam da li postoji takav šampon :( Pošto je i moja takva... Ali šamponiraj samo teme nekim za masnu i mislim da tako može da se reguliše.
      I meni je to želja, ali mislim da će mi do daljnjeg trebati ovakva armijica da sve bude pod kontrolom :D

      Delete
  9. Nisam jos probala beli luk ali koliko ga volis, moracu..A za kosu se ne brini ja sam pre nekoliko godina svoju blajhala celu, pa farbala u narandzasto, pa u crno pa stavila mini val i opet blajhala u narandzasto, i evo je sad normalna nikad zdravija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na ohrabrenju, nadam se da će tako i moja biti <3

      Delete
  10. Megi kupila sam kokosovo ulje :) Jos uvek je u fazi testiranja :)

    ReplyDelete
  11. moram da probam to kokosovo ulje ali sam izgleda jedina osoba koja ne voli taj miris :(( ja bi ti preporučila macadamia masku i arganovo ulje,meni se kosa jako oporavila od toga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inače ne volim ni kokos, ni miris kokosa, ali ovo mi se dopada :D (freak sam, znam)
      Svi hvale macadamia masku, a ja nikako da izdvojim novac za to, sve mi nešto žao, a moraću!

      Delete
  12. Moja kosa je u hronično lošem stanju, ima samo manje loše i više loše faze :( Mogla bih da probam taj Afrodita šampon, a i Gliss prskalicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je to smor, ali ko zna, možda se jednom stanje popravi :)
      Probaj i piši utiske! :)

      Delete
  13. Kod mene je pola pola :) gore je izrasla moja koja je zdrava, a od pola je tretirana pramenovima i farbanjem :/ tetosim je cime stignem, moram uraditi post o njezi,po koji put vec govorim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod mene sada tako... Čekamo post, da vidimo tajnu tvoje lepe kose :)

      Delete
  14. Au meni Afroditin sampon stvorio perut :/
    Moracu kokosovo ulje da probam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :/ E, to do sad nisam čula. Baš smor...
      Obavezno, još + lepo miriše :)

      Delete
  15. Moja je koma u zadnje vrijeme, i ja se spremam kupiti kokosovo ulje da ju dodatno nahranim. Ovi kupovni regeneratori su mi svi tak-tak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrati se prirodi, verujem da će biti bolje :)

      Delete
  16. Muku mučim sa mrtvom kosom bez volumena... Jednostavno ne znam šta da radim. Operem, isfeniram, ispeglam ili šta god, prednji dio jednostavno padne po glavi i ništa sa tim ne mogu. Sad me već zbilja počinje nervirati pa samo vežem kosu (što inače ne volim). Ako iko zna neki savjet, proizvod, recept, ištaaaaaa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možeš da probaš da uhvatiš pramen na prednjem delu, podigneš, naprskaš lakom, držiš tako podignut dok se ne osuši lak i onda spustiš i namestiš...

      Delete
  17. Moze blog od one blogerke od koje si cula sare NYX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može, izvoli: http://make-up-my-day0.blogspot.com/

      Delete
  18. Koristila sam ovaj sampon sa bijelim lukom u periodu kada mi je kosa strasno opadala i zadovoljna sam.
    Onda sam probala jos neke sampone i cula razne pohvale za ovaj Garnier sa 5 biljaka i probala i njega. Mogu reci da..nijesam primijetila nista posebno, ok je. E sada imam problem jer mi je kosa isuvise masna..bas sam u dilemi sta da radim..
    Trenutno koristim Schauma sampon za masnu kosu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se slažemo... Meni se ponekad teme brzo masti, kad se zasitiš šaume, probaj Still od koprive, meni se kosa manje mastila od njega... Ako ti je dostupan taj šampon...
      Poz :)

      Delete
  19. Jel tacno da od ovog sampona, afroditinog, brze raste kosa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna, ja koristim Allin losion uz ovaj šampon, pa ne znam da li zbog njega ili šampona mi kosa raste nešto brže...

      Delete
  20. Za koje vreme mogu da se vide rezultati korishcenja Afroditinog shampona sa belim lukom?
    meni kosa uzasno opada, a vec je imam jako malo, pa sam ochajna.
    Hvala unapred
    Pozdrav svima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa treba bar mesec dana... Nadam se da se stanje popravilo...
      Veliki pozdrav!

      Delete
  21. moja kosa je bila duga gusta i jako kovrdzava,pocela sam da je peglam i da se feniram pre jedno 7 godina skoro svaki dan sam se peglala ,prvo mi je kosa bila narandzasta pa crna jedno 4 godine pa sam naglo na svakih mesec radila blans pramenove sa prelivom ...kosa mi se od blansa sama skratila i iskidala ali mi je ona kosa koja nije bila pod crnom farbom poprilicno zdrava i lepo je primila taj blans ..sada sam satirana plavusa..muce me krajevi jedino ali se i dalje peglam..kostim avon kapi kao i ti i mogu da kazem da sam zadovoljna..probaj i isti sampon mozda ce ti odgovarati..od preparata koristim maslinovo ulje,avon maroccan argan oil,avon maroccan argan sampon ili afroditin od koprive,garnier ultra doux argan oil and cranberry regenerator ili elseve total repair 5,garnier argan oil and cranberry masku ili garnier fructis color resist masku ...mogu da napisemm sve sto ja uglavnom radim da je oporavimm :) poz izvini za romann

    ReplyDelete
  22. Meni je kosa veoma Suva I uvek Kada je ocesljam ona se naelektrise..molim vas za neki savet

    ReplyDelete