MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

05 December 2014

Testiranje : Novi Maybelline SuperStay Better Skin tečni puder


U današnjem postu ću vam pisati o najnovijem tečnom puderu koji je Maybelline izbacio na tržište ove godine. Inače, veliki sam fan Maybelline pudera, svaki koji sam do sada probala mi se pokazao kao odličan. U nastavku ćete čuti moje utiske o ovom najnovijem, koji već 7 dana nosim svakodnevno.


Već duže vreme, Maybelline svoje pudere pakuje u staklene bočice sa pumpicom, što je odlično, jer nema rizika od razlivanja i prosipanja, kao što je slučaj sa njihovim starijim puderom Affinitone, koji je u tubici i često mi se dešavalo da se razlije. 


Ovako može i lepo da se dozira. Sadrži 30 ml proizvoda, a cena je 899 RSD. Prodaje se u 6 nijansi, a moja je #021 Nude. Namenjen je normalnoj koži, ali je odličan i za moju koja je suva, sa tendencijom T-zone da prosija.


Puder je srednje gustine, odlično se blenda i stapa sa kožom. Koristim za nanošenje Cala četku #512. Ten je potpuno mat i baršunast, kao da sam koristila fotošop. Pokrivenost je odlična. Prvo četkom nanosim na celo lice tanak sloj pudera, a onda na problematična mesta, kao što su bubuljice koje su mi se pojavile, podočnjake koje možete primetiti na fotografiji ispod, kao i pege, prstima ciljano nanesem još jedan sloj. Od kada sam počela da koristim ovaj puder, korektor je ispao iz upotrebe, jer mi je ten potpuno ujednačen i bez fleka i crvenila i bez njega. 


PRE

POSLE
Još jedna od prednosti ovog pudera je postojanost. Moj tempo je ludački, i od pola 7 do kasno uveče sam aktivna, a SuperStay sve to stoički podnosi sa mnom. Za razliku od drugih pudera, kod kojih sam nakon nekoliko sati morala da stavljam kameni puder, jer bih prosijala, sa ovim to nije slučaj.

Proizvođač obećava bolju kožu nakon 3 nedelje. Još uvek nisam koristila toliko dugo da bih mogla da potvrdim ili opovrgnem tvrdnju, ali ću svakako apdejtovati utiske nakon što prođe 3 sedmice.

Zaista nemam nijednu jedinu zamerku na ovaj puder, bolji je od mnogih skupljih koje sam probala, dajem mu desetku iz drugarstva :D 



16 comments:

  1. Ne znam iz kog razloga, ali nikada nisam koristila njihove tecne pudere *__*
    Inace volim Maybelline kao brend, njihove maskare su mi odlicne, sve do jedne, ruzevi najbolji ikada (cak i od MAC ruzeva), korektori, senke...moracu jednom i neki puder da testiram, mozda mi se svidi ;)

    Cudna si mi sa plavim ocima, ovako u kruplom planu ;) Ali na lep nacin...skroz druga osoba sa drugom bojom ociju ;) :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. :O Ne mogu da verujem! :))) Moraš, sigurna sam da će ti se dopadati.
      Hvala na komplimentu, malo sam se više ispalila na sočiva, kako dođe vikend, odmah ih stavljam :D Ne znam do kad će me držati :D

      Delete
  2. Istu nijansu imam i nasla sam ga cak i malo jeftinije,slazem se da je odlican ali neznam sta da radim jer mi se peruta nos kad njega stavim,to mi se jedino desavalo sa Max Faktorom L.F. Jelena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi dopada :) Piling + krema nakon toga, a onda staviš puder... Hladno je, pa ti se od vetra koža isušila verovatno...

      Delete
  3. U pa super zvuci! Moj tempo je isto ludacki a volim lagane pudere sa srednjim i slabijim prekrivanjem pa oni bas i ne izdrze po 12 sati tako da svaki josi malo duze stoji me uvek zainteresuje,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj izdrži dok ga nosiš, a nije težak na licu..

      Delete
  4. Ja ga koristim vec mesec dana i ok mi je. Zaista ima odlicnu pokrivnu moc. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, meni sve šareniše na licu pokrije :)

      Delete
  5. Da li bi mogla da uporedis.nijansu sa nekim drugim Maybelline puderom, imam jako svetao ten, koristila sam Affinitone 16, (HM 52)
    Inace odlican post, kao i uvek ��
    PS: Lepsa si sa prirodnom bojom ociju. ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo :))) Evo možda ova fotka bude od pomoći u poređenju sa HM 52 http://www.beautyholicsanonymous.com/beautyholics/wp-content/uploads/2014/08/maybelline-superstay-better-skin-foundation-swatch-comparison.jpg
      Veliki kiss

      Delete
  6. Sve pohvale, praktično, jednostavno, odmereno. Mnogo si mi olakšala prve korake u šminkanju i ohrabrila me. Samo tako nastavi, na zadovoljstvo svih nas koji te pratimo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je <3 Samo napred :)) Zadovoljstvo je i moje, veliko! :*

      Delete
  7. Trenutno koristim rimmel-ov stay matte puder sa odlicnim prekrivanjem, ali mi je malo narandzast, moracu i ovaj da probam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovaj odličan jer baš nije narandžast, ali ostale nijanse uglavnom vuku ili na roze ili narandžasto... Probaj, pa javi utiske. :)

      Delete
  8. Zdravo.. koristila sam afiniton br 24.. hocu da probam ovaj puder koji je broj slican onome?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo :) Mislim da bi ti bila dobra ili ova nijansa ili za nijansu tamnija :) Poz

      Delete