MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

26 April 2013

Konturiranje lica - šminka za početnike


Od kada sam otkrila čari konturiranja, ovaj deo u šminkanju reetko kad preskočim. Jer mi je lice prilično "ravno" sem mog "grčko-profilnog" nosa koji štrči, tako da volim da svom licu dam malo dimenzije i da pomoću četkice učinim da moje jagodice izgledaju istaknutije... A i ružni nos malo manji...
Tim povodom, a na zahtev Slađe iz PG sam snimila video u kome objašnjavam kako možete konutrirati lice. Možete izabrati neki od 2 načina koje sam pokazala ili sve zajedno, kako vam se sviđa. Ja najčešće koristim tamniji puder u kamenu za konturiranje.


Nadam se da će vam ovaj video pomoći i da posle njega neće biti ispada ovog tipa:

preuzeto sa interneta

Ah, dobro, greši čovek...



Proizvodi koje sam koristila u videu:

L'oreal True Match korektor br. 2 nijansa Vanilla 

Max Factor Pan Stick br. 14 nijansa Cool Copper
L'oreal True Match puder u kamenu W3 Golden Beige

Rimmel Stay Matte puder u kamenu br. 005 Silky Beige
Maybelline Fit Me puder u kamenu br. 355 Coconut

Deborah Hi-Tech rumenilo br. 58 Paprika


Sephora hajlajter iz Pastel Pop kolekcije

Nadam se da nisam udavila u videu... 
Da li vi konturirate lice i koje proizvode koristite za to?


36 comments:

  1. Super si odradila:) koja je ova cetkica-bockalica? Odavno trazim neku dobru za tecni puder.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) E.L.F. četkica od 4 evra :) Kupila sam 2, jednu za tečni puder, drugu za rumenilo, dobra je za obe namene... Mada bi ti možda bolje bilo da za tečni uzmeš neku ravno sečenu, više daje mat izgled licu (ja više volim taj nego kad malo zasjakti, ne znam za tebe)... :)

      Delete
    2. Kakva je ta ravno secena? Ona kao za korektor, samo veca? :D

      Delete
    3. Pa to je ta ravno secena ta bockalica xD

      Delete
    4. Mislila sam na gušću, onu koju sam koristila u videu o nanošenju pudera... Drugačiji efekat daje... Izvinjavam se što pišem konfuzno, danas nešto ne umem da se izrazim kako treba :)

      Delete
  2. Zanima me tvoje misljenje u vezi proiizvoda za suvu kozu za konturiranje,mislis li da su bolji kremastiji?hvala unapred

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu, po mom skromnom mišljenju... Kao podlogu koristi dobru kremu koja če ti nahraniti kožu i onda konturiraj kremastim proizvodima :)

      Delete
    2. Hvala ti puno bas si draga :*

      Delete
    3. :)) Nema na čemu! I drugi put! :***

      Delete
  3. Lepoto! Volim kada pise za pocetnike :D. Inace posle kuckanja, pogledah klip, primenih dosta i istrcah napolje :D. Odlican video, as always :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) :*** Nadam se da je video bio od koristi :)

      Delete
  4. Jako koristan post..Iskreno pojma nemam da konturiram,bas cu da probam sutra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će biti uspešna misija :))

      Delete
  5. I ja ne preskačem ovaj dio šminkanja od kada sam otkrila njegove čari...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se mnogo dopada kako lice izgleda posle konturiranja, pa nema razloga da preskačemo :))

      Delete
  6. Evo me - pocetnik! :D Ja se zasad sluzim samo bronzerom da stavim ondje gdje ide da bi napravile neke konture lica, nisam jos dosla do faze gdje sam strucnjak kao sminkeri u Indijskim serijama, ali eto, covjek ziv pa uci :P
    U tim serijama bolje da se ne gledaju cure iz profila, odjednom drugi nos skroz iskoci da ne povjerujes :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ti bude neka ovakva faca: http://www.networkworld.com/community/files/imce/img_blogs/odence-surprise.jpeg :D I ja imam nos kao Indijke :D :D :D

      Delete
    2. Pa i nemas bas, evo gledam, ne kanalisem Indijku u tebi :D

      Delete
    3. Ja totalno kanališem, mada sam bliža grčkom profilu... Tu sam negde, između :D Ali šta je tu je, iz ove kože se ne može :D

      Delete
  7. Odlican je video! Moram priznati da je za mene i hajlajter novina a kamo li konturiranje i bronzer. :D Moracu uskoro da isprobam kontur po tvom uputstvu. ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda je ovo video za tebe :)) Videćeš da će ti se svideti kako lice izgleda posle toga :) :***

      Delete
  8. Super video!
    Kontur volim da radim i to najčešće za 2 nijanse tamnijim kamenim puderom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Da, to je najbolje i najbrže :)

      Delete
  9. Odlican video! :)

    ReplyDelete
  10. Super video, pravi si majstor za šminku :)

    ReplyDelete
  11. Jupi!! Hvala ti do neba! Veeeliki poljubac za tebe od Sladje iz Pg. :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, izvini što je prošlo dosta vremena... Uzraćam poljubac, Slađo :) :*

      Delete
    2. Bez brige, vrijedjelo je cekati. :*

      Delete
  12. Gde udavila,ti si genije!Ja sam totalni duduk da odradim ovako nesto i uvek se divim profi sminkerima.Ti si definitivno majstor,ne znam da li ce mi poci za rukom da izvedem kako treba,imam samo kamene pudere trenutno.Odlican video!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Samo vežbaj, ima da se izveštiš! :)

      Delete
  13. Stvarno je dobro ispalo, nisi preterala, a vidi se razlika, verujem da je uživo i nešto više primetno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Izbegavam preterano, jer obično na očima imam jaču šminku :)

      Delete
  14. Devojka po imenu Divna je sjajno na svom blogu objasnila Tajnu

    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/2013/02/zakon-privlacenja-osnovni-koraci.html

    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/2013/03/zakon-privlacenja-zivot-bez-problema.html

    ReplyDelete