MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

10 June 2013

Gliss Hair Repair maska za kosu




Nakon što sam potrošila Dahlia masku, u Lilly-ju sam ugledala ovu, koja je na sniženju bila 300 RSD. Smatrala sam da je to pristojna cena za 200 ml maske, pa sam je i kupila.

Pošto sam postala blago opsednuta negom kose, trudim se svojski da ona više ne bude suva i jadna, kakvom sam je učinila, redovno sam u potrazi za proizvodima koji će biti od pomoći.



Što se ove maske tiče, proizvođač je Schwarzkopf, svima dobro poznat. A evo šta kažu i obećavaju, a ja ću vam reći koliko su slagali:

Prvo na pakovanju pitaju: Imate li suvu i oštećenu kosu? (ja kažem: "Ja, ja!" - na nemačkom, da bi oni razumeli, jer se tamo ova maska proizvodi). Pa dalje kažu: Total Repair tretman protiv lomljenja kose sa 19 aktivnih sastojaka umanjuje lomljenje kose do 100%. Nova formula sa kompleksom tečnog keratina obnavlja oštećenja na vlasi i unutar nje.




E, ovako. Pre svega, ova maska jako lepo miriše (nisam sigurna, ali mislim da većina njihovih proizvoda isto miriše, što se meni dopada, prepoznatljivo je). Sviđa mi se što se drži samo 1 minut, za razliku od Dahlia maske koja se drži kao 3 min, ali je mnogo bolji učinak kada se drži duže, kao što jednom ili više puta napisah.

Takođe je odlična stvar to što je vrlo mala količina proizvoda dovoljna za celu kosu, tako da verujem da će mi ovo pakovanje dugo trajati. Kremasto je i srednje gusto, lako se raspoređuje po kosi. Ja je koristim svako, svako drugo pranje. Nakon njega, kosa mi je baš mekana, od prvog dana, do sledećeg pranja.





 A na primer, ranije mi je kosa prvi dan bila mekana i lepa, drugi mi krajevi već postanu suvkasti i nije baš reprezentativna.




















Pošto nisam bila zadovoljna bojom kose, u kratkom razmaku (od 3 dana) sam se 2 puta farbala, ali se na mojoj kosi ne primećuje nikakvo oštećenje. Tako da ovi Nemci nisu slagali. Nisam primetila nikakvo kidanje kose, lako se raščešljava i sjajna je i mekana.
Ne moram nikakve serume ni ulja da stavljam na krajeve posle sušenja kose, jer krajevi uopše nisu suvi.

Kosu sušim prirodnim putem i lepo mi definiše talase, jer je kosa nahranjena, nema potrebe za bilo kakvim mlekom ili uljem.

SAVET: Ova maska sadrži keratin, koji je, kao što većina zna, dobar za kosu. ALI, maske sa keratinom ne valja držati duže od jednog do 3 minuta, jer onda ima kontraefekat, nekako udrveni kosu i ona deluje kao da  niste uložili nimalo truda. 

Imam samo reči hvale za ovu masku. Tako da, ako imate problem suve kose, trk po pakovanje. Mislim da je odlično i to što se kratko drži, dakle posle 1 min ima efekta, tako  da je to dušu dalo za one koji nisu preterano strpljivi (ja jesam, mogu da sedim ceo dan sa nekim čudesima na glavi, bez problema). Naravno, ne gajim iluziju da postoji magični proizvod koji će rasrcvetalu kosu da vrati u normalno stanje, jedino može da spreči novo pucanje krajeva. Zbog toga što nije magičan, dobiće 5- od mene.

Koristite li vi Gliss proizvode i imate li neke preporuke?

Have a nice day & hair!
Ljubi vas Magdalena


28 comments:

  1. AnonymousJune 10, 2013

    super post, kupujem danas, obzirom da sam na izmaku sa maskama, imala sam Wellinu moisture; odlična je, preporučam ako nisi probala! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala... Zanči, pala je odluka :)
      Nisam probala, probaću obavezno, jer volim da menjam maske... Hvala na preporuci :*

      Delete
  2. Negde sam vec rekla, imala sam u jednom trenutku celu ovu njihovu liniju, od toga je ostala prskalica koju sam kupila 3 put. Stvarno lepo mirise i kosa mi je nekako svezija za nijansu i meksa kad to stavim. Neka si rekla ovo za malu kolicinu, stalno to potenciram i kad ja nesto pricam. Manje je vise, posebno kada su ovakve stvari u pitanju.Kao i vreme, znas ono, neko stavi i zaboravi, pa posle sad vremena, a daaaaaa treba masku da skinem :) `ja ja` hahahah :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam davno koristila neku prskalicu, toliko davno da se ne sećam kakva mi je bila :D :D :D
      Ti si kao moja drugarica kojoj se jednom osušila maska na glavi jer se zapričala i zaboravila :D

      Delete
    2. Htedoh gore napisati 3. put, a ne 3 put. No nebitno. Pa daaaaa, znas kako je, isuvise obaveza oko mene da bih sada pamtila da li mi je maska na glavi jos uvek ili ne :D :D :D. Hshhaa uzas. Jedva skinuh posle :D

      Delete
    3. :)))) Ti si kao ona ribica Dora iz Nemo-a :D

      Delete
  3. I ja sam koristila prskalicu skoro citavo jedno ljeto na plazi i umjesto da poslije ljeta zavrsim sa isusenom kosom od sunca, moja je bila preporodjena. Uvest cu u upotrebu ponovo makar nju a i ova maska zvuci super. Trenutno nemam nijednu masku ali zato njegujem kosu cime stignem :) Pustam svoju i jedva cekam da izraste i ova donja polovica pa da imam samo svoju zdravu :) Eeeee kako cu nju da pazim, samo da ne osijedi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači moram nabaviti tu prskalicu kako znam i umem :D
      I meni izrasta deo koji sam tretirala blanšem, baš me nervira...
      Ja sam već seda, moram da se farbam :(

      Delete
  4. Ja jako volim njihove proizvode i često ih koristim, zapravo uvek uzmem svaku novu liniju koja se pojavi :D
    Ipak maske su mi postale malo zamorne a nemam ni potrebu za njima pa mi oni sprejevi završavaju posao :)

    ReplyDelete
  5. Odlicna recenzija, i ovo na kraju je sigurno tacno-mi cesto umemo da preteramo misleci da se sto duze nesto drzi na glavi, bolje je. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja sam isto tako ranije mislila, dok se nisam malo bolje informisala :D

      Delete
  6. Friziram se iskuljučivo u salonu i one nešto mućkaju po mojoj glavi. nekad stave neku "saunu" :), a ponekad neke maske. Tek sam počela da se farbam pa eto oko toga se bakćem. Ne znam za ovu masku, ali ima neka linija mislim da naziv u sebi sadrži riječ "oro" (majke mi nisam čitala,ja to zovem zlato za kosu), i od toga kosa bude presvilenkasta i mirišeeee...mada moja kosa ima samo jednu manu,često se masti. Inače je prava kao strijela i mekana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi! Ja nešto ne volim da dajem pare frizerima :/
      Potražiću to zlato :D

      Delete
  7. Ja hoću ovu masku, nisam probala! A zbilja mi treba :) tako nekako i moja kosa izgleda :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve nama treba :D :D :D Kupi, kupi (samo te nagovaram nešto) :))))

      Delete
  8. zvuci zanimljivo! malo su mi suvlji krajevi od pravljenja ombre-a, pa bih bas mogla da je isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi prijala tvojoj kosi... :)

      Delete
  9. Meni njihove maske nikako ne odgovaraju a sprejevi su mi baš super, ne znam u čemu je fora.
    Inače i meni su počele sede i zato se farbam, ludim od toga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda ih predugo držiš na kosi. Ok, definitivno kupujem sprej :)
      Rano nam je za sede, ali šta da se radi :(

      Delete
  10. Nisam koristila ovu masku, ali zato crnu liniju obozavam. Iako mnogima smeta miris, meni se bas svidja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Večeras ću da probam crnu masku :) Drugačije miriše od ove bele :) Ne smeta mi, ja volim :)

      Delete
  11. E odlicno, mislim da bi mi bas taman dosla ova maska :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti biti odlična, kao meni :)

      Delete
  12. Ja nemam suhu kosu, ali trenutno sam u potrazi za nekom dobrom maskom da ju nahranim malo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi! Ako, nahrani je, da se ne naljuti :D

      Delete
  13. AnonymousJune 11, 2013

    Draga Magdalena, koristila sam ovu masku i dolicno mi se pokazala!
    Vec nekih 2 nedelje koristim Garnierovu masku u crvenoj kutiji je, ne znam tacan naziv, mislim da je neko bobicavo voce, za farbanu kosu, pa mi je ona trenutno favorit. Moja kosa je dosta isusena od farbanja i ova maska je vrlo brzo oporavila. Ako nisi probala, rado ti preporucujem.

    Pozdravljam te! Milena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Milena, baš mi tako nešto treba, jer mi se dosta isušila. Taman kad ovu potrošim, uzeću je... Njihovi balzami i maske su mi odlični, baš, jedino šamponima nisam zadovoljna, tako da ću uzeti gliss prskalicu i tu masku.
      Veliki pozdrav za tebe!

      Delete