MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

16 November 2015

Šampon za brži rast kose - moji utisci


  Potrošila sam celu bocu od litra ovog šampona i rešila sam da napišem post u kome ću sumirati utiske vezane za njega. Pre nekoliko meseci sam snimila video u kom sam podelila prve impresije o ovom šamponu i rekla sam vam šta mislim nakon mesec dana korišćenja. Sada ću vam, sa pristojne vremenske distance, i nakon potrošenog litra istog, reći konačno mišljenje.

  Pre svega, za one neupućene, koji nisu čuli za ovaj famozni šampon, radi se o tzv. Bojaninom šamponu, čiji je recept sa foruma ana.rs krenuo da kruži internetom, sa malim varijacijama na temu.
Svoj šampon sam smućkala po sledećem receptu:

  • 750ml šampona od koprive (ja sam koristila od belog luka)
  • 30 ml kapi ulja od koprive
  • AD kapi na vodenoj bazi – 1 bočica
  • rastvor Pantenola od 100ml,
  • 50 ml ricinusovog ulja


   Sve sastojke sam kupila u apoteci, osim šampona, koji sam uzela u DM-u. U receptu piše da se napravi sa šamponom od koprive, ali kako je šampon od belog luka moj No. 1 favorit ikada, kada su u pitanju šamponi, ja sam pravila sa njim. Takođe je namenjen sprečavanju opadanja kose, a meni se sporije masti kosa od njega.

   Nakon snimljenog videa, javilo mi se par devojaka, koje su me upozorile da su AD kapi štetne. Iskreno, reetko kad se bavim sastojcima, ali ako takođe smatrate ovaj sastojak štetnim, slobodno ga izbacite iz recepta, verujem da razlika neće biti primetna.

E, sada ću se malo posvetiti statistici:

 – za sve sastojke koji čine šampon za brži rast kose sam potrošila oko 800 dinara
-šampon sam koristila 5 meseci
-kosu sam prala 2 do 3 puta sedmično, a najčešće sam šamponirala kosu jednom prilikom pranja

Šampon sam počela da koristim početkom juna, a prve rezultate sam videla nakon mesec dana. Vremenom sam svašta radila svojoj kosi, odnosno rešila sam da prilično brzo iz smeđe pređem u plavu. Kakve sam stresove priredila svojoj kosi, možete pogledati u videu ispod:


Kako je ovaj šampon uticao na moju kosu?

1.       Nakon mesec dana sam primetila da mi kosa raste brže nego inače. Naročito sam počela to da primećujem kada sam ofarbala kosu u plavu, pa je izrastak postao onako evidentan. Nisam baš merila u milimetar, ali rekla bih da mi je kosa rasla skoro duplo brže nego inače. Takođe sam u ovom periodu od 5 meseci korišćenja šampona jednom otišla kod frizera i prilično mi je skratila kosu, ali se već posle 15ak dana nije primećivalo. Takođe, redovno sama štrickam krajeve, ali je to neprimetno, jer mi kosa brzo raste.

Moja kosa nakon pola potrošene boce


2.       Kosa mi se nije više mastila, iako je jedan od sastojaka ulje za kosu.

3.       Prošto sam dosta hemijski tretirala kosu, verujem da mi je ovaj šampon dosta sačuvao kosu, zahvaljujući svojim sastojcima. Kosa mi je u dosta dobrom stanju, uprkos svemu.

4.       Meni na jesen kosa otprilike pred jesen, u septembru i oktobru svake godine počinje da opada neverovatno. Ove godine sam taj problem imala samo par dana, tako da ako imate problem opadanja kose, verujem da ovaj šampon može da, ako ne spreči, onda smanji opadanje. I logično je, s obzirom na sastojke.

   Pošto me je dosta njih savetovalo da nakon potrošenog litra napravim pauzu, sada ću šansu dati nekom „običnom“ šamponu, ali čim ga potrošim, vraćam se ovom, jer ga moja kosa i ja obožavamo. Iako sam inače histerična po pitanju izrastka, sada mi čak ni ne smeta, jer više obraćam pažnju na dužinu svoje kose, nego na taj deo oko korena.


Interesuje me da li ste vi imale iskustva sa ovim šamponom i da li vam se dopada?

Društvene mreže na kojima me možete pronaći:


FACEBOOK ‣ Makeuprsaveti
INSTAGRAM ‣ @makeuprsaveti
SNAPCHAT ‣ makeuprsaveti

41 comments:

  1. E pa moram ovo da probam!

    ReplyDelete
  2. ja perem trenutno s tim,pri kraju mi je ali se meni puuno prije potrošio nego tebi...ali ja samponiram 2 put...i očččito krkam previše šampona...:D i afroditin stavljam isto od luka....jel ces da od luka koristiš sad za pauzu ili..inače imamo i slične utiske i oko neopadanja kose i mašćenja..odlična stvar je i brži rast kose,ja puštam svoju boju pa koristim sve živo i neživo na glavi...žao mi što nisam prije smućkala ovo :-((...btw tvoji prijedlozi o kokosovom ulju ricinusu,i afrodita šamponu su mi postali HG nakon što sam ih probala....da ne duljim sa romanom...čekam tvoje potrošene proizvode i favorite kao ništa..baš uživam da čitam to uz nes ne znaš koliko!!!! veliki poZz!! :-))))) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači ti ne žališ :D :D Probala sam neki drugi da koristim u pauzi, piše da je shampoo & conditioner, bude mi kosa mekana, ali se masti već prvi dan, tako da sam sad kupila litricu mog belog luka i mirna da mi bude glava. I kosa :D Drago mi je da je i tebi delotvorno, naši masni spasioci :D Biće uskoro i jedno i drugo. Veeeliki kiss

      Delete
  3. Ja sam koristila slican mix tj.u sampon od koprive sam dodala samo ad kapi i pantenol. Bila sam prezadovoljna,jer pored toga sto mi je kosa dosta brze rasla,bila je sjajna oporavljena bas. Probacu definitivno i ovu kombinaciju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valja malo u ulja, da ne isušuje. Probaj, mislim da se nećeš pokajati :)

      Delete
  4. Ja sam koristila pred maturu i spasio me je. Kosa mi je brze rasla, mada su me nervirale nove "bebeće" dlake, no prestala sam da obraćam pažnju na njih. :) mogla bih još jednu turu da odradim pred Novu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što da ne, da uđeš u 2016. sa dužom kosom :)

      Delete
  5. Super je sampon, koristila sam ga dugo ali mi je isusio krajeve kose :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uvek koristim masku za kosu (Gliss ljubičastu ili belu), tako da nisam imala taj problem... I prskalice Gliss i uvek neko ulje :D Nabrojah sad svašta nešto :)

      Delete
  6. Kosa brze raste zbog ricinusa, to je najbitniji deo..Mozete i samo njega koristiti, uvece, pa ujutru oprati kosu..Sto duze da se drzi..Obavezno lepo oprati kosu posle toga. Rezultati su fantasticni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, već sam koristila kada sam imala problem opadanja kose :)

      Delete
  7. Sampon od koprive sa pantenolom i kokosovo ulje isto podsticu rast kose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristila sam od koprive, ali više volim od belog luka, jer mi manje masti kosu, a kokosovo ulje obožavam i pred svako pranje ga koristim :)

      Delete
    2. Stvarno ? Upravo samo te sastojke imam u kuci a morala sam da se osisam na kratko (kosa mi je bila skoro do polovine ledja) ali meni nikako ne odgovara nikakav blans i svetlije farbe, bukvalno sam je sprzila. Sada je lepa i mekana ali nije duga ☹️
      Pre par god sam koristila sampon o kome je Megi pisala ali mi je opadala kosa, mozda zbog ad kapi ko zna... Inace znam da je ovaj post star ali tema uvek aktuelna! Ljubim ❤

      Delete
  8. Ja nisam probala ove sampone jer nemam problem sa rastom kose..Ali znam drugaricu koja ima i znam da ona stavlja bananu za brzi rast kose. Bananu stavi u blender, izblenda, (mozete da je izgnjecite pomocu viljuske) i nakon toga je umasira u koren glave i drzi je par sati. Kosa joj je znatno gusca od kad to koristi i napokon je pocela da raste :) <3 Pa isprobajte i to

    ReplyDelete
    Replies
    1. E i ja sam čula za to, jedino se ljudi žale da se teško ispira... Probaću :) Hvala na preporuci :*

      Delete
    2. Sad ja kao Kostunica, posle tri meseca. Ali nikako viljuskom, stvorice se slinci koji se i ne mogu isprati nego iscesljati gustim cesljem, sto za tanku dlaku znaci cupanje pola kose s glave.

      Delete
  9. gledam novi video..i imaš moju omiljenu gliss prskalicu za kosu...ova je novija...a mirise ko bog,meni je bolja nego ona druga total repair!!nego,srettttan put!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je, testirala sam je :))) Hvala :*

      Delete
  10. Vec neko vreme razmisljam da li da probam ovu kombinaciju.Mnogi ne znaju da od ricinisuvog ulja kosa hoce da posvetli. Mada posle citanja posta sam se malo ohrabrila i mozda probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još bolje, da nam da sunce u kosi... Mada ja ne znam gde bih svetlije :D

      Delete
  11. Mene zanima ovo u vezi biljnih kapi na bazi koprive. Da li je to alkoholna tinktura ili je samo biljni ekstrakt koprive? Koji si ti koristila? Naziv ako možeš da staviš.Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. TG-Farm Medico kapi sam koristila. Izvinjavam se što ovako kasno odgovaram.

      Delete
  12. Ja sam inace prirodno plava i skoro sam se ofarbala u ridje, plasim se da mi ovo ne ispere brzo boju, tj ne posvetli, pogotovo sto se sa plave kose sve inace brze ispira. Ima li neko slicno iskustvo? Pomagajte :D

    ReplyDelete
  13. Zdravo devojke. Ja sam inace prirodno plava i skoro sam se ofarbala u ridje. S obzirom na to da se sa plave kose inace sve brzo ispira plasi me da mi ova kombinacija ne ispere boju. Ima li ko slicno iskustvo? Pomagajte :D

    ReplyDelete
  14. Plava kosa wauu i ja imam plavu kosu ali problem sto mi ne raste kako moj frizer kaze "samo u širini" gusta .

    ReplyDelete
  15. Mila, da li moze Nivein sampon,posto mi on najvise odgovara za kosu ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da neće imati efekta. Ili litarski ili Kosili šampon, drugi ne.

      Delete
  16. Pozdrav,imam jedno pitanje. Posto imam kratku kosu tj.musku frizuru pa zelim da mi sto prije naraste kosa. Koristim taj recept pa me zanima dao nakon koristenja operete kosu obicnim samponom il samo s tim. Hvala unaprijed na odgovoru;)

    ReplyDelete
  17. Pozdrav,imam jedno pitanje,posto imam kratku kosu. Tj musku frizuru pocela sam koristit taj recept pa me zanima dal nakon pranja operete kosu obicnim samponom ili samo s tim.unaorijed hvala ;)

    ReplyDelete
  18. AnonymousMay 17, 2016

    Pozdrav, drage. Sa velikim zakasnjenjem na ovu temu zna li neka da li smem koristiti ovaj sampon svakodnevno? Kosa mi se mnogo masti i perem je svakog dana, pa ne znam da li mogu tako i sa ovim samponom.

    ReplyDelete
  19. Drage dame,nakon samo 2 sedmice koriscenja ovoga sampon vidim rezultate
    Ja sam kupila afrodita sampon sa pantenolom,dodoala koprivine kapi i kokosovo ulje i bum..kosa je gusca,zdravija...

    ReplyDelete
  20. Zdravo! Mene zanima da li može da se koristi samo šampon od koprive za brži rast kose? Koliko znam, kopriva ubrzava cirkulaciju, a samim tim i rast kose. Dakle, kopriva je za rast kose ključna. Meni je samo to neophodno-brži rast. Ošišala sam se, a želela bih da mi malo brže poraste kosa.

    ReplyDelete
  21. Pozdrav svima..Zanima me da li ovaj sampon mix pomaze u nestanku peruti?

    ReplyDelete
  22. Iskreno , imam problem sa opadanjem kose tj malo se proredila i nikako da izraste taj deo kao i ostali , probao sam veliki broj tih sampona ukljucujuci i nerilex sad bas koristim taj afroditin sa tim lukom ,
    Perem tako sto jednom nanesem i isperem posle 20 tak sekundi dok drugi put ostavim 2-3 minuta na kosu pa isperem.

    Mislis da bi meni pomoglo to sto si ti smuckala ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj Allin losion protiv opadanja kose :)

      Delete
  23. Zdravo. :) Savet molim, nisam kratila krajeve od sredine maja, kada sam se ošišala,posvetlila pramenove i stavila keratin... Da li bi bio poželjno da to učinim pre nego što počnem da koristim ovaj šampon? I koliko je često potrebno prati kosu? Inače je perem svakodnevno, mnogo se masti, i jače je od mene, iako znam da je to jedan od razloga...
    Unapred zahvalna na odgovoru :)

    ReplyDelete
  24. Zdravo dame! Ja ovaj šampon koristim godinama, s time da umjesto litarskog stavim Kosili baby šampon (750 ml) i dodam u to još i 2 ampule B komplexa. Kosa je gošća,zdravija i raste kao luda :)

    ReplyDelete