MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

30 December 2014

Favoriti decembra i ne baš favoriti


Ispraćamo decembar, a i ovu 2014. godinu. Drago mi je što smo ponovo počele da se družimo, nadam se da će se nastaviti i u narednoj godini. Potrudiću se.

U videu sam predstavila proizvode koji su me oduševili, ali i one koji mi se nimalo ne dopadaju. Nekako uvek govorim o proizvodima koje volim, a oni koji mi ne odgovaraju slabo pominjem. To je zato što me nerviraju. 

Ako želite da vidite moje utiske o svim tim proizvodima, pogledajte video:



Šminka:

-Estee Lauder karmin - nijansa Insolent Plum #450 
-Maybelline SuperStay Better Skin tečni puder - nijansa Nude #021 - o njemu sam pisala OVDE
-NYX HD korektor - nijansa Fair
-Aura tečni ajlajner - o njemu sam pisala OVDE
-NYX rumenilo/bronzer - nijansa Taupe

Nega: 
-Avon piling sa mineralima iz Mrtvog mora
-La Roche Posay Hydra Legere krema
-Tesori D'oriente krema za telo sa belim mošusom
-Neutro Roberts dezodorans - Powder Fresh
-Le Petit Marseillais maska za kosu - o njoj sam pisala OVDE



SREĆNA VAM NOVA GODINA, VIDIMO SE USKORO :* :* :*



4 comments:

  1. A ja sam baš u potrazi za nekom novom maskom za kosu, promjene radi ;)

    ReplyDelete
  2. Estee lauder definitivno i La roche posay! :D

    ReplyDelete