MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

14 September 2013

Essence All About Matt Fixing Loose Powder - test

 Za razliku od jučerašnjeg dana koji je bio nekako previše sumoran i hladan za moj ukus, današnji je bio neuporedivo bolji. Nisam imala u planu da pišem o ovom puderu, ali sam morala.

Kao što sam često pominjala, volim šljokice i svetlucave stvari, ali kada se radi o tenu - tu sam 100% mat devojka. Ne podnosim kožu koja sija, naročito što moje lice nije savršeno i čini mi se da sve svetlucavo samo dodatno skreće pažnju na sve te nesavršenosti. Zbog toga stalno koristim matirajuće pudere u kamenu, do sada je moj favorit bio Rimmel Stay Matte i dosta dobro je radio posao. Koža mi je suva, sem T zone koja voli da prosija.


Puder koji sam danas testirala je u prahu. Ranije sam ih izbegavala jer sam mislila da samo oni u kamenu pomoću pufne za nanošenje pudera može da odradi posao. Debelo sam se prevarila.

Ovaj Essence puder dolazi u pakovanju od čvrste plastike i sadrži 11g. Sitno je mleven i beo kao bebi puder.


Donji deo kutije je proziran, tako da možete da vidite koliko vam je proizvoda ostalo.


Nanosila sam ga pomoću ELF kabuki četke koja ima lepe cirkone i lepe je boje i tu se uglavnom završava sve lepo vezano za nju, jer je nekako previše oštra (ja sam navikla na četke mekane kao vatica), ali mi je bila prva pri ruci.


 Kada odvijete poklopac, kutija ima plastični deo sa malim rupama kroz koje izlazi puder. Prevrtala sam ga i nije izašlo previše proizvoda, taman onoliko koliko treba za jedno nanošenje, što je dobro, jer ne morate da se plašite kada odvrnete poklopac da će da izleti more pudera na vas.


Puder sam nanela preko celog lica, dovoljna je minimalna količina. Tek nakon nanošenja, lice postane za nijansu svetlije, ali nakon par minuta se vrati boja tečnog pudera, tako da mi lice nije izgledalo bleđe (samo mi još to fali).

E, sad prelazimo na glavni deo koji me oduševio. Ovaj puder imam već 13, 5h na licu. Jutros sam se našminkala, putovala do drugog grada, provela nekoliko sati na suncu, dremala, nakon čega sam očekivala da će mi T zona prosijati i prosto se plašila da se pogledam u ogledalo. Međutim, lice mi je izgledalo kao jutros u 9 kad sam tek nanela puder. Nakon  9h nošenja je počeo blago da prosijava, ali ne onako ružno masno, već kao da sam stavila samo tečni puder. Sada ću da ga skinem, mislim da je 13, 5 sati više nego dovoljno za isprobavanje.

Cena mu je 500 RSD, kupila sam ga u DM-u.
Ovaj puder od mene ima ogroman plus, oduševila sam se njegovom moći matiranja. Hvala jednoj od čitateljki na preporuci!

Da li ste probale ovaj puder? Da li više volite mat ili malo svetlucavi, tzv. dewy izgled? (Za Mariju HeadInTheClouds znam šta više voli) :D

Ljubim vas,
Magdalena

26 comments:

  1. Divno! Vec mi je neko vreme na wish listi, ali me ova tvoja recenzija bas raduje :) Ja sam matt girl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nije ni skup :))) Drago mi je, matt fiend :D

      Delete
  2. Ahahaahahaha...pa da, znas vec sta ja volim :* <3
    Mada, ponekad, imam i ja svoje mat momente...iako priznajem, vrlo retko ;)

    Cula sam da je ovaj puder super i jako mi je drago da ti odgovara :) Ali ta cetkica sa cirkonima <3 <3 <3 Barbie Girl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Četkica skroz u mom fazonu, volela bih da su mi sve takve :D

      Delete
  3. Ja takođe volim samo mat pudere, bronzere, rumenila. Mucim muku sa masnom t zonom, narocito sad, nakon leta.

    I moj favorit, vec godinama je stay matte, ali ga leti ne koristim. Bas razmisljam koji puder da kupim sada, i da li da uopste eksperimentisem ili da nastavim sa Rimmelom... Nakon ovog posta sam u jos vecoj nedoumici :( Nesigurna sam kad je u pitanju essence jer sam razocarana njihovom maskarom, koju su svi hvalili. Ne znam sta da radim :( Procitacu ovaj post jos par puta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, nadam se da će ti se posle nekoliko čitanja samo kazati :D I da ćeš napraviti dobar izbor! :)

      Delete
  4. Merkam ga već duže vreme, ali posle ovog posta je definitivno moj, baš si me obradovala. :) Svakako je bolja opcija za svaki dan od raznih fiksatora u spreju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi jeeee :))) DA, bolje je za kožu, definitivno!

      Delete
  5. Zvuci savrseno, preko kod pudera ga koristis i da li probala bez tecnog ispod ili samo sa korektorom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristila sam tečni (Maybelline Fit Me), a ispod očiju korektor (Aura u stiku) :)

      Delete
  6. Ja sve cekam da konacno dodje nova kompaktna varijanta ovog pudera i u Srbiju pa da ga tad kupim. I do tad sam svasta probala i ne drzi mi bas dugo. Mozda cu se na kraju preporoditi kada probam Essence. Nadam se da hocu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam... I nadam se da će kompaktni uskoro, ja ih više volim :)

      Delete
    2. Da se prikljucim, imam kompaktni i odlican je (verovatno ista stvar, mada nisam probala ovaj u prahu). Kupila sam ga u Mauricijusu, ali sam ga za sada samo tamo vidjala, valjda ce se uskoro prosiriti i dalje. :)

      Delete
  7. Ja sam pravi masnokožac i prosijam u roku od odmah tako da ću dati šansu ovom čudu. Ako meni izdrži dva-tri sata biću zadovoljna.

    ReplyDelete
  8. Super! Sve pohvale za recenziju! :)

    ReplyDelete
  9. ja imam ovaj, ali u staroj ambalaži i kupila sam ga prošle godine i na moju kožu je idealan. nekom ko ima mnogo masnu kožu neće biti od pomoći, ali iskreno, za masnu kožu treba puno više od matirajućeg pudera i to je definitivno koža koju je najskuplje održavati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srećom moja nije takva :) Samo T :) I meni se za sada baš dopada, nadam se da će tako i ostati.

      Delete
  10. Odlicna recenzija :) Zvuci divno, ali vec imam mineralni Nyx pa ga preskacem, a da ga nemam sigurno bih kupila jer si ovo jako uverljivo napisala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Kad potrošiš taj, možeš ovom da daš šansu :)

      Delete
  11. Verujem da je puder dobar u matiranju, ali ima nekoliko rizičnih sastojaka pa ću ga ipak zaobići.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad mi je oduševljenje malo splasnulo :/

      Delete
  12. Ja imam neki Catrice-ov o kojem se nije puno rejvalo na blogovima, ali meni je ok. Njega korisim za svakodnevno fiskiranje pudera/korektora, iako sam ga u posljednje vrijeme zanemarila :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi nemamo Catrice :( Verovatno jer ti je lepa kosa, pa se ne šminkaš ;D

      Delete