MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

11 September 2013

Aura Xpress crna olovka za oči #601


Imam neke crne olovke, međutim ili su pretvrde ili previše mekane, tako da sam bila u potrazi za nekom koja je nešto između ova dva. Naletela sam na nove Aura Xpress olovke i učinile su mi se slične kao braon Bourjois koju imam (Effet Smokey), pa mi se učinilo kao dobra ideja da jedna crna postane moja. A i nije bila skupa, pa sam pomislila da nemam šta mnogo da izgubim...


Dolazi u 3 nijanse: crna, braon i ljubičasta. Istestirala sam crnu na sve načine koje možete nositi olovku za oči.

Prvo sam je koristila da bih gornji kapak iscrtala i pokazala se odličnom. Mekana je, lagano je klizila po kapku, a i mogla sam dosta preciznu liniju da izvučem. Nije se preslikala na pokretni deo kapka, niti mrdnula sve vreme dok sam je nosila (gotovo ceo dan).

Takođe sam je koristila za ovaj look:



Prvo sam je koristila na kapku kao bazu za senku, lepo se izblendala i senka je odlično "prionula" na nju. A onda sam i predeo unutar oka iscrtala. Nije mi iritiralo oči, u 2 poteza sam skroz zatamnela takozvani waterline i prilično mi je dugo ostala intenzivna boja, iako mi oči dosta suze. 


Lično, nisam ljubitelj crnih olovki u unutrašnjosti oka, jer ga nekako zatvara, ali ponekad kada želim da odem malo na mračnu stranu, koristim je. Ili kada se brzinski šminkam, pa nemam vremena da izvlačim ajlajner, ova olovka mi deluje kao odlično rešenje. Pomenuta Bourjois je istog kvaliteta, zapravo Aura je za nijansu bolja, a platila sam je 330 RSD, što je prilično manje od novca koji sam izdvojila za Bourjois olovku. Tako da, ako volite da koristite crne olovke, ovu vam toplo preporučujem!
I što je najvažnije, proizvod nije testiran na životinjicama :)

Xoxo,  Magdalena


18 comments:

  1. Uh sto volim kad aura ima nesto dobro jer su jeftini i nasi :) uskoro ce mi zafaliti crna olovka tako da bih mogla ovu da kupim.

    ReplyDelete
  2. Trošila sam braon i super mi je bila, malo mekanija za moj ukus ali ok!

    ReplyDelete
  3. kod nas nema Aura nažalost :-(...A vidim da baš ima zanimljivih stvarčica za malo para! * nego,da te pitam-jel mažeš obrve ricinusom za rast,meni rasTu tamo gdje ne treba :-D?I kakva ti je rutina u vezi kose sad,piješ li još Fitoval....dobro ti izgleda kosa baš baš i boja je super!Meni suva ko'barut,jedino Fructis maske izvlače strvar! :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će da stigne...
      Davno sam mazala i nisu rasle gde ne treba :D Nadam se da će tvoje početi da rastu gde treba :D
      Evo dala si mi ideju, sve ću večeras napisati u postu...
      Meni se stanje dosta popravilo, ali ume ponekad da bude neposlušna i suva... Nadam se da će ti večerašnji post biti od pomoći...

      Delete
  4. Nisam probala nijednu od ovih olovaka, probala sam one standardne i bile su previše tvrde, ovo je sad druga priča :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, setih se da sam davno imala neku zelenu, bila je prilično tvrda, ova je baš fina!

      Delete
  5. E odlicno :D bas danas idem da kupim novu olovku, a uvek mi izbor predstavlja najveci problem, sad znam tacno sta cu traziti!:)

    ReplyDelete
  6. Cim je slicna kao ova skupa KUPUJEM! :D Jel znas za jos neku "zamenu" za Boujoris?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pečeno rumenilo od Golden Rose-a, mekše je, ali gotovo podjednako divno :)

      Delete
  7. Hvala na savetima. Ranije sam dosta koristila olovke mada sam prethodne 2 godine presla na tecne ajlajnere. Ali kao sto si rekla, ponekad predjemo na tamniju stranu pa se i ona koristi =^.^=
    tanyaminxy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu :) Da, i ja olovke baaš retko koristim, više volim preciznije linije, ali ponekad i volim da se poigram, da ne bude uvek isto :))))))

      Delete
  8. Divna recenzija :)
    Ne smem da gledam crne olovke, imam ih dovoljno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3
      Izvini ako sam te bacila u iskušenje :D

      Delete