MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

07 September 2013

Golden Rose Holiday # 76

Ćao devojke...

Malo sam zapostavila blogovanje, nedostajete mi, pa sam rešila da vam se iskupim tako što ću narednih 10 dana svaki dan postovati nešto novo :) (verujem da će posle 3 biti fazon: "O, ne,opet ova Magdalenčura!") :D

Današnji post ću posvetiti Golden Rose Holiday teksturisanom laku. Već imam jedan o kome sam pisala, kojim sam oduševljena, ali ima jednu jedinu malu manu - fale mu šljokice (o njemu sam pisala ovde . kliknite )... To su "ispravili" ovom serijom lakova...


Ovih dana mi se baš mazao neki girly pink lak i onda sam naletela na ovaj i kupila ga brže-bolje. Mnogo mi se dopadaju "hrapavi" nokti, pink je i ima šljokice, meni više od toga u životu ne treba :D

Boja je savršena neon pink, kao da mi je Barbika najbolja drugarica :)))))))






Gustina laka je odlična da možete lepo da rasporedite lak po noktu, dovoljan je jedan sloj, ali pošto je meni stavljanje jednog sloja u rangu bogohuljenja, uvek stavim i drugi...





Ne znam šta bih više napisala o ovom laku, sem da mi je novi najomiljeniji na svetu i da non-stop gledam u nokte koliko sam fascinirana, a i svi oko mene. Još samo da naučim lepo da ga mažem (ni posle hiljadu puta namazanih noktiju ne umem) i svet će postati bolje mesto...

Sviđa li vam se ovaj lak? Jeste li probale hrapave lakove?
Do sutra, šaljem vam milion poljubaca


39 comments:

  1. Neee Megi!!! Ne radi mi to!!! :( Poludecu od ovi GR lakova :D
    Kako ovaj nisam snimila kad sam kupovala neon zuti? :( Prvom prilikom ga kupujem...dobro i jos po neki :D
    Predivan je, pravi Barbie <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A do skoro nisi imala nijedan :D :D :D
      Ne znam, meni je ovaj prvi zapao za oko jer sam uključila "pink radare", pa sam morala d ga imam :))
      Da, baš :) :*

      Delete
  2. Meni je boja predivna :) i drago mi je što ćeš pisati svaki dan <3 :*

    ReplyDelete
  3. Divan je, bas bih voljela i taj. Ja imam 4 Holiday laka za sada, ali nisam odusevljena trajnoscu. Meni su se vec drugi dan okrhnuli na po nekoliko noktiju. Sve radim kako treba, mazem na suhe nokte, nije ni da mi ruke budu u vodi,ne znam sta je u pitanju. Mozda je do toga sto imam samo sljokicaste, nemam ni jedan od tih bez sljokica, koji su mozda trajniji.Vjerovatno me to nece sprijeciti da kupim jos koji, jer ionako cesto mijenjam, ali da mi barem sastavi tri dana neostecen i to bi bilo nesto. Ionako se teze skidaju, pa mi je mrsko svaki cas skidati. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me čudi... Meni je onaj drugi trajao bukvalno 7 dana na noktima, samo je postao manje hrapav, a nigde se nije ogulio... I ovaj se baš odlično drži, mada ja imam gel, pa je moguće da to utiče na trajnost, ne znam :/ :(

      Delete
  4. Ahahahha Magdalenčura xD E što me nasmeja :) Radujem se da gledam tvoje postove svaki dan, jer se baš oseti kad fališ, draga Magdalenčuro :D On topic, ovaj lak je apsolutno prepink za mene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poljubac od Magdalenčure :)))) :*
      Nema veze, naći ćeš neki drugi koji će te usrećiti :D :D: :D

      Delete
  5. Suuper izgleda, nisam favorit te vrste, jer volim da zvekecem noktima ko manijak. ha :D

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Bože, zanimljiva činjenica :D :D :****

      Delete
  6. jao baš je precakaniiii :D mnogo mi se sviđa. i ajd naučićeš lijepo da mažeš, ima vremena. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Počeće da mi se trese ruka od starosti, a ja i dalje neću umeti :D :D
      :******

      Delete
  7. Preslatko ti stoji, mada mene nisu bas fascinirali peskici. Isto ne mogu bez drugog sloja laka :D Odlicno si to objasnila :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)) Mislim da ste ti i moja sestra jedine koje nisu fascinirane :)))

      Delete
  8. pink je i ima šljokice je i moj tip laka :-) ili barem da ispunjava jedno od to dvoje :-) divan mi je ovaj...diiiivan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispunjava sve potrebe nas girly curica :D

      Delete
  9. Drago mi je da ćeš pisati svaki dan :)
    Mnogo je lep, obožavam hrapavce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih obožavam, mnogo su mi zanimljivi :) :*

      Delete
  10. Aaaaa, kako je šimer lijep!
    Ja imam 63 i 66 i obožavam ih. Ne skidam ih sa noktiju :D Jedva čekam da uzmem i neke tamnije za zimu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja isto, nosim ih 7 dana, pa opet namažem :D
      Nadam se da će biti nekih lepih nijansi da nastavimo u hrapavom stilu :)))

      Delete
  11. lak je predobar, a zadnja slikica prekjut <3

    ReplyDelete
  12. Koziceeeeeeeeeeeee <3
    :D
    I tvom lakiranju ne fali ama baš ništa.
    Boja i tekstura me podsećaju na žele bombone :D
    Samo me zanima kako se skida? Jel uz pomoć folije, ili ide i sa acetonom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, preslatke su :)
      Hvala...
      Odlična asocijacija, nije mi palo na pamet...
      Fino se skida, ne treba folija... Samo za nijansu teže od običnog laka, ništa strašno!

      Delete
  13. Idem odmah pogledati imam li ovu nijansu jer ako nemam kupujem :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Verujem da bi ga zapamtila da imaš :)

      Delete
  14. Ima li jedna nijansa ovih holiday da ne valja?? :D bacene smo u probleme a ni ove recenzije ne pomazu pri bombardovanju novcanika :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela bih da ima neka koja ne valja, lakši bi nam život bio :D :D Novčanik me već dugo popreko gleda :D

      Delete
  15. Nemožeš mi to raditi... Svaki puta vidim neki novi GR lak iz Holiday kolekcije koji mi je super!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini :( :D :D :D :D Nadam se da mi je ovaj poslednji :) :*

      Delete
  16. Hajde cuti, popravile smo se sto se tice lakiranja, obe :D. Ajde bre nisu normalni ovi iz GR, sta izbacuju nove kolekcije i lakove.Dzabe sto su jeftniji kad kolicinski koliko kupujem ispade kao da svaki dan uzimam CG :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa to jeste, kakvo je stanje kod mene bilo pre, ovo je zlatno :D :D
      Osiromašismo :)))) Moraću opet da ti stavim zabranu na kupovinu lakova, izgleda :D

      Delete
  17. Predivna je nijansa :) Kako to da nemas ni jedan jos uvek? :D

    ReplyDelete