MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

15 September 2013

Matching Manicures - Štrumpfastično izdanje

Od kad pišem svaki dan postove, obično to radim kasno uveče, kad obavim sve obaveze, ali zbog moje drugarice Talite i MM blogodrugarica ću ranije objaviti ovaj :) 

Ako ste bacile pogled na današnje postove, shvatile ste da je dan za Matching manicures... Ja imam nokte u bojama kao Dijana, Marija i Sanja, a to su plava i bela.

Inače nisam ljubitelj plave, to mi je nekako boja za dečake od malena... Ali počinjem da je "mirišem" u poslednje vreme.

Moj manikir me podseća na talase, ovo je nekako moj način pozdravljanja sa letom. Iako ovog leta nisam videla ni T od talasa, ali dobro de, romantično zvuči. Volela bih da jesam, pa neka bude ovo i znak moje tihe patnje za druženjem sa njima.

Evo kako sam to izvela: 






Lakovi koje sam koristila:

Golden Rose - kreč beli #242

Golden Rose - šljokičavi #318

Golden rose - plavi #339

China Glaze - Towel Boy toy, pisala sam o njemu ovde

Seche Vite brzosušeći lak

Premazala sam nokte belim lakom (Golden Rose #242), a zatim sam žrtvovala nov kuhinjski sunđer i tapkala prvo China Glaze Towel Boy Toy na sredini nokta, pri vrhu Golden Rose #339. Kada se osušilo, premazala sam šljokičavim Golden Rose #318 i preko Seche Vite da se to brzo osuši i lepo zasija. Ove krupne šljoke sam iskopala iz OPI When Monkeys fly, o kome sam pisala ovde. I dobila kao neki gradijent na kraju :)

Blogodrugarice koje imaju manikir istih boja:

Aurora na World Of Happy Nails - ovde 
Marija na Head In The Clouds - ovde 
Dijana na Sasvim obična devojka :) - ovde
Sanja mlada na SanjinŠminkeRaj - ovde

Kao što je Sanja lepo zapazila, ovaj manikir podseća na Štrumpfove... Kako vam se čini?

Kiss do sutra, 
Magdalena


24 comments:

  1. superrr :D ja ovaj sa sljokicama OBOZAVAM, preko bilo koje boje da ga stavim on se nakako stopi i kao da je neki drugi lak :D i najbrze ga potrosim, kad mi dodje period da me mrzi da saram po noktima pa samo menjam boje, preko ovaj i superiska budu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, prelep je!!! Verujem da ću ga i ja ponovo uzeti...

      Delete
  2. Hehe...štrumpfastično ;). Meni se tvoji talasi baš dopadaju. Podsjećaju me na divne plaže koje sam posjetila ovog ljeta......divno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi, ja bih više volela plažu uživo, nego na noktima :D

      Delete
  3. Skroz morski manikir :) Fenomenalno si ovo osmislila :)

    Super mi je sto se igras bojama i fontovima ;) Veselo i slatko :)

    ReplyDelete
  4. I ti da se odreknes sljokica? Ma vazi, a stavila sljokice preko simera, a preko gliter. ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok... :D Jesam ih napakovala, sad ćeš mene da prozivaš kao Didu :( :D :D :D :*

      Delete
  5. Mnogo si lepe nijanse plavih odabrala iako je boja za decake :D
    Konacni rezultat divan, posebno sa plavim sljokicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ono, trudila sam se da izvučem najbolje :D :D :D
      Hvala :*

      Delete
  6. Eto i tebe :D JAko lepo urađeno i sjajna ideja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Poslednja sam, ali dobro :) Hvala ti, J :*

      Delete
  7. Moram da priznam da mi se najviše dopadaju tvoji i Marijini noktići, mada su lepi i kod ostalih devojaka.

    Izgleda kao da si se baš potrudila, i baš je kreativno.

    ReplyDelete
  8. joj bas si strumfasticna ali ubi u oci od sljokica :D :D znas da nisam taj tip :D

    ReplyDelete
  9. Fantasticni! Tvoji i Marijini su i meni favoriti :)

    ReplyDelete
  10. Skroz je štrumfastično. Ideje su vam odlicne, možda vam se i pridruži neke nedelje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada, očekujemo te! :)

      Delete
  11. super manikir :) mene vise podseca na leto nego na strumpfove :)

    ReplyDelete