MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

09 September 2013

Moje đubrence - potrošeni proizvodi (letnje izdanje)


Celo leto guram u jednu kesu potrošene proizvode i nikako da se nakanim da napravim post o njima... Brojka je došla do čak 30 potrošenih proizvoda... Ne brinite, neću pisati o svim u ovom postu, podeliću jer bi vam se verovatno na pola zavrtelo u glavi.

Leto sam provela kod kuće, gde se vrzmalo dosta ženskih osoba i glavna zabava nam je bila da se lickamo, peremo kosu, čupetamo jedna drugu, mažemo nokte satima... Tako da se trošilo za sve pare.


proizvodi za kosu

Schauma Cream and Oil balzam - ovaj balzam me oduševio, uzela sam novo pakovanje nakon što sam ga potrošila, jer baš prija mojoj kosi, kao da sam koristila masku, a ne balzam.

Still PopArt šampon od koprive - ovaj šampon košta samo 100RSD (manje od 1euro) i baš sam zadovoljna kako se pokazao... Mnogo mi se manje mastila kosa kad sam ga koristila. Jedino što je prilično redak, pa se brže troši i plastika je dosta tanka (kao plastična flaša), ali za te pare sam prezadovoljna, jer što je najvažnije, odlično opere kosu!

Afrodita šampon od belog luka - pomenula sam ga mali milion puta, definitivno meni omiljeni šampon, obožavam sve vezano za njega... Naročito miris!

Garnier Ultra Doux Heritage Provence - nisam ljubitelj Garnier šampona, ovaj mi je bio ok, ali sam primetila da mi se od njega brže masti kosa.

L'oreal Elseve Nutri Gloss - Ovaj šampon je mojoj kosi davao neverovatan sjaj, pisala sam o njemu u nekom od postova o favoritima, kad operem kosu njim, svi me pitaju jesam li se farbala... :)


 Dove Silk Glow kupka - pošto mi je koža dosta suva, ova kupka mi mnogo prija, stalno je kupujem iznova, a odlična je  i kao zamena za penu za brijanje, jer je nekako "klizava", pa olakšava posao. I lepo miriše, mada za moj ukus ima neki prizvuk koji me guši.

Dahlia Berry Kiss kupka - obožavam ovu kupku jer predivno miriše! Ne hidrira kožu nešto specijalno, ali joj oprostim to kad je ponjušim :)

Dove Original dezodorans - ovo je moj omiljeni dezodorans, najbolji koji sam do sada probala. Potrošila sam ovaj u spreju (koji najčešće koristim), a i roll on. Uvek mu se vraćam, jer mi najviše odgovara.

Nivea Fresh Natural - ovo je najgora stvar koju je moja koža osetila. Od fresh ni F, posle sat vremena se osećate kao da se niste od lane susretali sa sapunom i vodom, a čim ga stavim, koža počinje da me peče i da osećam kao da gori. Očaj najveći! I nije da se samo meni to dešava, i sestra i majka su se požalile.

Nuxe Reve De Miel kupka - deo je travel seta koji sam pominjala ne znam ni sama koliko puta. Odlična je, posle nje ne moram da stavljam mleko, jer za razliku od većine kupki, uopšte mi ne isušuje kožu. I miriše savršeno. I ovo malo pakovanje je zaista praktično.

Balea Zuckerschnute krema za telo - miris je sladak i čaroban, obožavala sam ovim da se mažem... I prija čak i mojoj suvoj koži, nije samo da joj miris valja... Sviđa mi se i što je gusta, za razliku od njihovih mleka za telo koja su malo vodnjikava.


Lilly skidač laka za nokte - njega je bilo i u mojim prethodnim postovima o potrošenim proizvodima, njega uvek kupujem, ali kao što sam i pre rekla ne preporučujem ga jer mnogo isušuje, a ja moram da ga koristim, pošto imam gel na noktima i neke blaže varijante skidača jednostavno ne rade posao...

Aura White Mania lak za nokte - ovo je ubedljivo lak koji sam najbrže potrošila! Pošto su mi skoro blogerke otvorile oči - da namažem ispod laka sloj belog ukoliko se radi o svetlim ili neon nijansama, počela sam to da praktikujem i brzo sam ga "poarčila". Kako od belih kreč lakova ne očekujem neko čudo, ovaj je ispunio moja očekivanja, dobar je ali ništa posebno...

Gabrini Multivitamin #354 - o njemu sam već pisala ovde... Ovaj lak je predivne boje, jedna od meni omiljenih, dosta sam ga mazala, ali se osušio pre nego što sam uspela da ga potrošim do kraja, tako da ide u kantu :)

Ovo je polovina stvari koje sam potrošila, sutra kuckam o ostatku i utiscima koji su na mene ostavili. Često kad pišem recenzije, to budu prve impresije, pa mislim da je korisno dobiti informaciju kako su se neki proizvodi ponašali dok im ne vidimo dno.

Kako vama ide trošenje?

Ljubim vas, 
Magdalena


35 comments:

  1. uvijek su mi super tvoji postovi o đubrencetu :D razmišljala sam neki dan da li da kupim afroditu s bijelim lukom, znači, da probam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju :))) Meni je super što mogu ovu gomilu da odložim u kontejner :D
      Da, da, da, javi utiske, nadam se da ćeš biti bar upola oduševljena kao ja...

      Delete
  2. AAAAA presladak pas! Prvo jako sam se obradovala kad sam videla ovaj post. Onda sam se jos vise obradovala jer me je jako zanimalo kakav je taj sampon sa belim lukom i sad kad znam da je super kupujem ga! Pitala sam se da li da kupim Afroditin od koprive ili taj. Jesi li probala mozda tu koprivu? Elseve sampon sam probala ali meni nije bio nista posebno, kao i svaki drugi. Kakva je ono mala Nuxe tubica? To me je bas zanimalo a preskocila si je :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam i koprivu, dobra je, ali mi je ovaj baš favorit!
      Ups, evo ispravila sam grešku... Mala je, pa nisam primetila :D
      Meni Elseve baš daje sjaj kosi, pa mi se zato dopada mnogo :)

      Delete
  3. Meni je kosa od ovog Afroditinog šampona od luka :D kao dečija. Mekana i svilena i stalno je diram :D

    ReplyDelete
  4. Moram da priznam da sam na osnovu tvoje recenzije pre dva dana kupila Afroditin sampon sa belim lukom. Bas sam bila skepticna kakav je miris,ali je divan i jedva cekam sutra da ga isprobam :),nadam se da mi nece mrsiti kosu,posto muku mucim sa tim,i cetke mi budu pune kose.
    pozz*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam, ali obavezno koristi balzam ili masku ako imaš takav problem i nemoj da raščešljavaš skroz mokru kosu, to joj šteti i čupa je, sačekaj da se sušne :)))
      :*

      Delete
    2. Beli luk je savrsen :),oprala sam kosu veceras sa njim i mogu slobodno reci da nema veze sa drugim litarskim samponima :)Meni je kosa kovrdzava prirodno i tacno znam da li mi dogovara teksutra pod prstima i na dlaci,uopste mi se nije kosa umrsila kako ume sa profesionalnim dosta skupljim,zaista mi je belik luk super otkrice. Bas lepo opere ostatke styling preparata,rekla bih da nije agresivan. Moracu da napravim i ja recenziju istog. Malo miris podseca na Avonov sampon od cicka.
      Jesi li probala Afroditin bazam? videla sam neko zuto je pakovanje,hmm..inace ja ne koristim balzam samo maske :)
      pozz*

      Delete
    3. Baš mi je drago... Da, i meni se dopada efekat, kosa mi je kao kad sam bila mala :)
      Nisam probala taj Avonov, ali mi je ovaj miris odličan!
      Nisam ni znala da imaju balzam, iskreno :D
      Ja koristim naizmenično masku i balzam... Češće balzam doduše...
      :*

      Delete
  5. Uuuh dosta se potrosilo :D Ako imas gel na noktima, probaj Dahlia odstranjivac za vestacke nokte, meni se pokazao boljim od ovog Lilijevog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, baš :) Ali nisam sama sve potrošila :)
      Probala sam, ne odgovara mi :(

      Delete
  6. Ja sam danas bas istrosila regenartor i sampon i ostavim ih na stolu, za post, a mama krene da baca i ja joj kazem da to ne radi i ona me gleda kao da sam luda. Morala sam da joj objasnjavam ceo princip postova o djubretu. :)
    Koristila sam i ja ovaj Garnier sampon i isto sam primetila da mi se kosa vise masti, ali sam mislila da sam samo ja to umislila. Tvoja potvrda je otklonila moje sumnje.
    I sampon od belog luka sam kupila na tvoju preporuku i dala mami da ga testira, pa cemo videti kako deluje. :) Ako stavim jos neko ,,i'' u ovaj komentar, sam google ce me blokirati jer ce misliti da spamujem. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja moje krijem u dubini ormara da mi ne bi zakazivali sastanke kod lekara :D
      Nisi umislila, a možda smo obe fijuknule, pa obe umišljamo. Ipak skupljamo đubre, ko će nam verovati :D
      :)) Jadna majka, praviš zamorče od žene :) Sreća, pa je šampon dobar :)
      :****

      Delete
    2. Ja ne bih ni smela da koristim taj sampon, imam dovoljno kose da delim unaokolo. Jos neka dlaka vise i glava ce mi prevagnuti. :**

      Delete
    3. Onda koristi neki za proređivanje, ako se stvari otrgnu kontroli :D :D

      Delete
  7. Pa ti si se baš lickala :D
    Najdraže mi kad vidim potrošene lakove jer ih je najteže potrošiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali nešto se na meni nije videlo :D :D
      Jeste, mislim da mi je ovo prvi potrošeni lak u životu (a da ga nisam bacila jer se osušio) :)

      Delete
  8. Hoću ovu Balea mazalicu!
    Kako si uspela da potrošiš 4 šampona za par meseci, lele :-D Ja imam 1 Afrodita litarski (od kokosa) i traje mi skoro pola godine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kuupi :)
      I ja se pitam, ali dosta nas je koristilo šampone, a leti baš često perem kosu, tako da je sve otišlo :D
      Sad ću i ja da krenem ređe da je perem, šteti joj toliki šampon...

      Delete
  9. Kucov je najlepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  10. napokonnnn potrošeno đubrence ,oboavam ovakve tvoje postove! :-)) L'oreal šampon i Gliss cre. imam, super su mi!Nego da te pitam,sadrži li ovaj Afrodita šampon silikone ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada :))) Da, i ja ih volim, šampon ću opet kupiti...
      Koliko se ja sećam, Afrodita nema silikone, ali proveri još jednom, nisam sigurna :)

      Delete
  11. Kod mene ne ide trosenje, zastala sam, vise kupujem nego sto trosim sto nije dobro. Ti si se bas natrosila, moram i ja da kupim taj sampon sto barbika piski :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja ranije, pa sam se sad uozbiljila :))) Svi imamo svoje periode, daj sebi malo oduška :D
      Obavezno ga kupi, čudi me da već nisi :) :*

      Delete
  12. Sve si potrošilaaa :). Imamo neke zajedničke proizvode. Pas je sladaaak :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bravo za mene :D :D
      Nadam se da imamo zajedničke one koji su dobri :)
      Da, sav je kjut :)
      :*

      Delete
  13. Slicne stvari se i kod mene trose :D
    Acetoni, gelovi za tusiranje i dezodoransi :D Sminka i lakovi mrka kapa :D

    Divno djubrence!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Odlično, onda nam je isto đubrence :D

      Delete
  14. 30 potrošenih proizvoda! Vau! :O
    Moraću i ja jednom da probam neki od tih povoljnih, litarskih šampona, čitala sam dosta pohvala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, mislim da se nećeš pokajati... Ako ništa, bar nisu skupi, pa ti neće biti žao para :D

      Delete
  15. Baš si bila vrijedna, a vidim i nekoliko zajedničkih stvari :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam :) Woo hoo, znači imamo isti ukus :)

      Delete
  16. Bas si bila vredna :D Slicne stvari i ja trosim, valjda cu da se nakanim da napisem post o tome :D

    ReplyDelete