MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

08 December 2016

Nove L'Oreal Pure Clay maske za lice


Ćao, devojke!

U novom videu sam vam predstavila i podelila utiske o novim L'Oreal Pure Clay maskama za lice koje su se u prethodnom mesecu pojavile kod nas. 

Ako vas interesuje nešto više o liniji maski sa glinom, koja se sastoji od 3 "člana" - Purify, Glow i Exfo, kao i rezultate koje je dalo na mojoj koži, pogledajte video 😼

Ove maske su trenutno i Lilly drogerijama snižene sa 804 RSD na 649 RSD, dok su u DM-u 485 RSD :)

Klik na play ↧









Nadam se da vam se video dopao... Da li biste probale ove maske?


3 comments:

  1. Magdalena, odavno pratim tvoj blog i Youtube kanal ali tek sada ostavljam komentar, sve pohvale od mene - i za blog i za tvoje videe. Divna si devojka, nepretenciozna i kulturna, samo nastavi tako :). A sto se konkretno ovih maski tice, moracu da probam ovu Purify, nadam se da mi nece nista lose izazvati na licu. Puno pozdrava, Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina, hvala na lepim rečima :) Moguće da će ti iskočiti poneka bubuljica, jer izvlači nečistoće iz kože... Poljubac :*

      Delete
  2. E da, i nadam se da ces odgovoriti na moj komentar. Kristina

    ReplyDelete