MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

21 January 2015

Mini New In


Prikupila sam na gomilicu nekoliko stvari koje sam u poslednje vreme kupovala i dobila. Ima nekoliko prozivoda koji su me oduševili, poneki divan gest, pa sam želela da to podelim sa vama. Žao mi je što je prošlo vreme praznika, volela bih da januar, samo sa letnjim vremenom, traje cele godine.

U videu možete videti sve novitete:



- Lash grip lepak za trepavice kupljen u Sephora-i, umesto mog najvoljenijeg Fing'rs koji se više ne prodaje. Šmrcčina. Ovaj je 3x skuplji :(

- Cala četkica za blend #311, jer je obožavam, pa sam kupila da imam duplikat, jer koristim svakodnevno, pa me, iskreno mrzi da non-stop perem

- Golden Rose olovka za obrve #103, koja je odlična, a za nju sam izdvojila 240 dinara

- Essence Lash Princess maskara, kojim sam očarana, a video u kome je testiram možete pogledati OVDE

- NYX HD korektor u nijansi Porcelain, koji je izuzetno svetao i idealan ako želite da postignete famozni Kim K kontur

- NYX mat karmin u nijansi Whipped Caviar, ako želite da ličite na Kajli, još jednu sestru iz Kardašijan ekipe

- MAC karmin u nijansi Peach Blossom, o kome recenziju možete videti OVDE

- Aura kozmetički gliter u nijansi #111, jedan proizvod manje na mojoj wishlisti, a koristila sam ga u tutorijalu koji možete pogledati OVDE 

- Ardell veštačke trepavice Glamour Demi Whispies, tako da je i drugi proizvod manje na mojoj listi. Trenutno arčim stare, mogu se koristiti nebrojeno puta i ne izgledaju veštački, već baš glamurozno

- Boulevard De Beaute Smokey Eye paleta sa prelepim neutralnim senkama i jednom plavom da razbije monotoniju


- Credo turpija za nokte sa 4 strane

- Golden Rose Holiday #61 lak za nokte, prelepi plavi teksturac, inače imam nekoliko iz ove kolekcije, a baš sam želela plavi

- Essence lak za nokte (sand effect) #182 Hello Rosy koji liči na voćni sladoled. Od malina na primer.

- Essence lak za nokte #111 English Rose

-Aura lak za nokte #710 Rouge Noir

- Nivea Creme Care Cream Shower

- Dove Original dezodorans bez koga ne mogu da funkcionišem normalno :D

- Lilly krema za ruke Therapy, postoji više vrsta, za sada sam razliku primetila samo u mirisu, zaista lepo neguje kožu ruku.

-Body Butter Herbal Happiness, nikada do sada nisam probala butere za telo, pa se baš radujem, a miris je baš osvežavajući i prijatan.

Nadam se da su vam se dopali proizvodi i sam video... Ako imate neke predloge, slobodno mi napišite. Do sledeće prilike...

MNoooooOOOOoooOOgO  POoooLjUBaaaAAcAaaaaaaaaa



11 comments:

  1. Jako lijep new in! Paleta djeluje fantastično :)

    ReplyDelete
  2. video :-)) ..ufff ova Nivea krema za tuširanje..miris obožavaaam i mogla bi do kraja života da kupujem samo radi toga,miris ne bi dosadio..isto kao i sa Dove dezodoransom;krasno miriše,šteta što ima baš dosta loših sastojaka,ali bez njih nema zaštite niti pola sata (bez AL)i imamo iste Essence lakove,ostale favorite manje više nemam prilike koristiti...ps:možda post o parfemima,gelovima za čišćenje lica..? :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam luda za mirisima, sve živo njuškam, pa obožavam kada je nešto tako divno kao ova dva proizvoda :)) Ja nešto ne marim mnogo za sastojke, znam da nije pametno, ali ne mogu da se opterećujem time :D Više volim da lepo mirišem :D :D :D
      Možee, o parfemima do sada nisam pisala :) Hvala za ideju :) :*

      Delete
  3. uzela sam maskaru i samo ću reći H V A L L A NA PREPORUCI!!!Možda najbolja,ma ustvari i efektom i jest koju sam probala...nego,imaš li na pamet neki ruž da nalikuje boji(drogerijski)111 eng.rose laka?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je da delimo oduševljene!!!! :))) Takođe! Možda NYX Whipped Caviar iz videa, ako mi nešto "pametnije" padne na pamet, pišem :))

      Delete
  4. eh vidiš,krasan je whipped ali to kod mene nije dostupno :((Ustvari Alverde je imao care gloss u raspberry nijansi tako se zvala čini mi se, koja mi je bila SAVRŠENA ali toga više nema za kupiti..Ništa da ne smaram,svakako javi ako naiđeš na nešto slično bilo ruž bilo sjaj! :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence Barely There :) I kod nas Alverde nekako sve manje proizvoda ima... Šteta. Nadam se da ćeš naći ovaj Essence i da će ti se lepo uklopiti :)

      Delete
  5. Tnx,:-))))))))) u dm-u in no time!!!:-***

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete