MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

26 December 2014

Praznični Glambox Decembar - video

Koliko sam jedva čekala svoj primerak GlamBoxa-a, govori činjenica da sam odmah nakon čitanja o novembarskom, odmah naručila svoj primerak i napravila radnu verziju posta sa naslovom koji vidite. Zvučim kao očajnica, I know :D


Nakon primljenog poziva od kurira brze pošte, koji me je raspoloženo i ljubazno pitao da li ću biti kod kuće, jer ima paket za mene, bila sam kao na iglama nekoliko sati (jer nisam bila kod kuće, ukućani su preuzeli paket) i jedva čekala da vidim kakva me iznenađenja čekaju.


Imala sam društvo kod kuće, pa nakon što sam rastrzala kesu u kojoj se nalazi moja kutija, počeli su da me zezaju da se ne nadam da bilo šta ima unutra. Iznervirana, počela sam da vučem poklopac, ne primetivši elegantnu nalepnicu na kojoj je naslikan logo GlamBox-a. Osećala sam se kao divljakuša.


Iz čega se sastoji praznični GB, možete pogledati u videu, a moje uzbuđenje i mršenje jezikom nije izostalo...


Radujem se narednoj kutiji, nadam se da će biti dobra i puna iznenađenja kao ova. Volela bih da neki od proizvoda budu OVOG i OVOG brenda :)





No comments:

Post a Comment