MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

21 December 2014

Novogodišnja šminka - video tutorijal


Sitno brojimo do početka Nove 2015. godine, pa sam u to ime snimila jedan makeup tutorijal... Nadam se da će vam se dopasti.

Proizvodi koje sam koristila:


NYX baza za senku
NYX Adorable paleta
Maybelline Color Tattoo - nijansa Eternal Silver
Bourjois senka - nijnsa Taupe Paillettes
Aura tečni ajlajner
L'oreal Volume Million Lashes maskara
Max Factor olovka za usne - nijansa Pink Princess
Estee Lauder karmin - nijansa Insolent Plum







9 comments:

  1. Ti si meni jako draga blogerka i bas mi je krivo sto ne stizes da postujes kao pre.
    Svaki tutorijal koji uradis mi se svidja, kao i sve o cemu pises na blogu. Zelela bih samo da ti kazem da si mi prelepa sa tamnom kosom i svojom bojom ociju, mislim da ti plave oci i svetla kosa nikako ne stoje, deluje jako neprirodno i vestacki. Nemam nikakvu losu nameru, to je cisto moje misljenje jer smatram da si jako lepa devojka onakva kakva si prirodno. Eto, nadam se da se ne ljutis. Veliki pozdrav! Marina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Marina :) Nema razloga, svako ima pravo na svoje mišljenje i hvala na komplimentu... Volim transformacije, jer mi sve brzo dosadi... A trudim se da ponovo postujem bar blizu kao ranije, jer stvarno imam previše obaveza. Pozz

      Delete
  2. Predivno ti stoji ovaj ruz, vec sam ti rekla to ;)
    Pomislila sam da je u pitanju NYX Bruised, ali tek sada ovako uvelicano vidim da je skroz drugacija nijansa, dosta svetlija, ali prelepa <3
    Ja volim jace nasminkane oci i usne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaala :))) Kamera je pojela dobar deo boje, najpribližnija je ova koja je na fotografiji onome kako uživo izgleda... I ja, i ja :***

      Delete
  3. Oduševljena sam karminom ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja. Zapravo malo je reći da sam oduševljena...:)

      Delete
  4. super je make up !! Nego koja je ovo glazbena podloga na početku videa,ako znaš točan naziv ? :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo :* To sam skinula besplatnu muziku, koja neće praviti problema sa autorskim pravima na YT, naziv je: Chan_Wai_Fat_-_05_-_Dream_instrumental.mp3

      Delete
    2. e super :-* Hvalaaaaa ti!! :-)))))))))))) samo nastavi sa ovako sa postovima ako imaš vremena,naravno ! <3

      Delete