MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

03 April 2016

BaByliss Paris pegla za kosu 28 mm

Ćao, devojke!

Pobornik sam "teorije" da ukoliko posedujete kvalitetnu peglu za kosu, odlasci kod frizera ukoliko želite ravnu, glatku kosu ili lokne, vam nisu potrebni. Samim tim, investiranje u peglu se brzo isplati. 

Saznanje da je kod nas stigao brend iz Francuske koji se godinama bavi proizvodnjom "alatki" namenjenim stilizovanju kose me je neizmerno obradovalo, s obzirom da sam imala priliku da ih koristim i mnogo su mi se dopale. 



U ovom postu ću vam pokazati kako je moja kosa "reagovala" na BaByliss peglu za kosu koja je širine 28 mm. 



Sa leve strane je moja prirodna kosa, a sa desne ispravljena BaByliss peglom za kosu
Levo je kosa uvijena peglom, desno ispravljena :)


Ukoliko vas interesuju ostali podaci vezani za ovu peglu za kosu, pogledajte video na mom YouTube kanalu. Takođe sam uradila i demonstraciju kako možete kosu ispraviti i kako da napravite lokne. Sve to možete videti ovde:



➤ Ako želite da budete u toku, prijavite se na moj YouTube kanal, na taj način nećete propustiti nove videe 😸


Društvene mreže na kojima me možete pronaći:

FACEBOOK ‣ Makeuprsaveti
INSTAGRAM ‣ @makeuprsaveti
SNAPCHAT ‣ makeuprsaveti

3 comments:

  1. *_*obavezzzzzzno tutorial za sminku iz ovog videa molim :-D .. da samo znas kako ti stoji dobro crna olovka na ocima !!!!VRH!!!welcome back!!i nadam se uskoro 'potrosenim proizvodima'!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoooćuuu :))) Drago mi je da ti se dopada :) Bolje te našla :)) Joj, da znaš koliko imam potrošenih proizvoda, i samo gomilam, što ih više ima, teže mi je da se nakanim da uradim nešto na tu temu :D :D :*

      Delete
  2. :-)) nadam se sto prije!!! :-*

    ReplyDelete