MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

22 May 2015

Fresh Look sočiva u boji Gemstone Green



Već sam pisala o Freshlook sočivima u boji u nijansi steriling gray OVDE, a mogli ste primetiti u mojim videima da često menjam boju očiju i oduševljenje zbog toga. Najviše volim "običnu" sebe, ali sam zaljubljenik u transformacije, naročito te kratkotrajne, koje čine bitnu razliku, to me izuzetno zabavlja.


Kada sam kupovala sočiva o kojima sam već pisala, dugo sam većala koja da izaberem i imala sam sreću - nisam pogrešila. Nakon toga su divni ljudi iz Denić Optike rešili da me obraduju parom zelenih sočiva u nijansi Gemstone Green. Kako je sve to izgledalo, pogledajte u nastavku posta :)

Na kućnu adresu sam dobila ovaj paket, divno upakovan.


Sadržao je Freshlook sočiva u nijansi Gemstone Green, tečnost proizvođača ReNu sa kutijicom u kojoj mogu da čuvam sočiva. Izabrala sam zelenu, pošto sam prethodnim sočivima sebi ispunila želju da mi postanu plave, a sledeće na wish listi su mi bile zelembać oči, a verujem da je mnoge od vas interesovalo kako izgledaju zelena sočiva.

Moje oči su inače boje lešnika, pa sam ovim sočivima želela da vidim kako bi izgledalo da su mi skroz zelene.


Ono što mi je ubedljivo najbitnije jeste udobnost ovih sočiva. Pošto sam i ranije nosila sočiva u boji, dopadao mi se efekat, međutim nisam mogla dugo da izdržim, jer bi oči počele da me peku posle pola sata i postajale bi crvene, tako da nisam mogla da zamislim da negde izađem van kuće noseći ih.

Sa ovima to nije slučaj. Nanošenje je vrlo jednostavno. IZUZETNO BITNO je da vam ruke budu čiste, jer ako ste prethodno pipale neku kremu ili slično, oči će vas peći i definitivno neće biti prijatno iskustvo. Nakon toga je potrebno da sačekate da tečnost sa njih ispari, u suprotnom će vam prilikom nanošenja klizati i nećete nikako moći da ih "uglavite" :D


Ako imate prirodno tamnije oči, a želite da ih sočivima posvetlite u znatnoj meri, birajte neka ovako prozračna, jer jedino takva će imati efekat



 I ono što me čini najsrećnijom je činjenica da sočiva izgledaju skroz prirodno - kako na snimcima i fotografijama, tako i uživo na dnevnoj svetlosti.

Sočiva koštaju 2.800,00 dinara, naručila sam ih online na sajtu optike Denić, a koštalo me ukupno 3.000 dinara, jer se plaća i dostava. 

Sve u svemu, ovim sočivima sam prezadovoljna, kao što ste mogli da primetite. To što sam ovaj par dobila na poklon, nije uticalo na moju recenziju,


10 comments:

  1. Kod tebe pravi test poznanstva moze da bude pitanje ,,koje su mi boje oci?'' :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Na sajtu piše da su mesečna, ali ja koristim već pola godine i sve je ok, samo vodim dosta računa o higijeni i da uvek budu u čistoj tečnosti.

      Delete
  3. Želim! :D
    Nisam ni sumnjala da će ti predivno stajati zelena sočiva.
    Ja sam se letos u Nemačkoj jedva odvojila od štanda sa ludim sočivima i malo je falilo da kupim neki par. Sad mi je žao što nisam. Koliko može da traje jedan par?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova navodno traju mesec dana, međutim ja ih koristim već 6 meseci (ona silver) i ne mrdaju, niti smetaju mojim očima, jedino što baš vodim računa i često menjam tečnost. Trebalo je da uzmeš, zabavna su :)) :*

      Delete
  4. AnonymousMay 26, 2015

    van ovog posta:koje sjenilo ,maskaru i ruž imaš u posljednjem videu -p.proizvodi april/maj ?Sve je <3 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :))) Mislila sam da snimim tutorijal sa tom šminkom... Maskara je Maybelline Sensational, senka je Martinović u boji bronze, karmin je neka mešavina, ne mogu da se setim, znam da je jedan Oriflame neki jeftini... Videćeš sve u videu <3 :****

      Delete
  5. AnonymousMay 29, 2015

    can't wait !!! <3 :-)))

    ReplyDelete