MakeupRSaveti

MakeupRSaveti

23 November 2014

L'oreal Mega Volume Miss Manga maskara


Maskara je obavezni deo mog šminkanja. Jedno vreme sam bila opsednuta Essence I love extreme o kojoj sam već pisala, pa sam uglavnom nju koristila, ali sam rešila da i drugim maskarama dam šansu. Danas ću vam pisati o mom trenutnom favoritu - L'oreal Mega Volume Miss Manga.


Za razliku od dosadašnje "ozbiljnosti" L'oreala, ova maskara je malo veselija i simpatičnija. Pakovanje je isto kao i npr. Volume Million Lashes, ali sa PINKK detaljima. Moja maskara je crna, one u boji nisu u mom fazonu, ali ako ste ljubiteljke, ova maskara se proizvodi u tirkiznoj i ljubičastoj boji. 


Pakovanje sadrži 8,5 ml proizvoda, Maskara je prilično vlažna, što je dobro, jer se kasnije tokom nošenja ne kruni i ne pravi grudvice. 


Četkica je klasična, sa tom razlikom što joj je "vrat" fleksibilan i možete je saviti da bude pod određenim uglom. Ovo je odlično, jer na taj način može iz različitih uglova da se priđe trepavicama i da se odlično raščešljaju.

#1 bez maskare, #2 1 sloj maskare, #3 2 sloja maskare, ali samo na gornjim trepavicama

Posebno mi se dopada što nakon što se maskara osuši, trepavice nisu krute na dodir, već lepe i paperjaste. Ukoliko se potrudite oko nanošenja, postoji verovatnoća da će vas pitati jesu li veštačke. Dovoljan je jedan sloj, ali ako ste drama queen kao ja, onda premanite još jednom. Efekat koji se postiže su "lutkaste" oči.

Čak na zvačničnom sajtu imaju zanimljive igrice, možete da prevlačenjem maskare modelu namažete trepuške u crnoj, tirkiznoj ili ljubičastoj boji na sajtu L'oreala, na ovom linku http://www.loreal-paris.co.uk/missmanga/.

Jako sam zadovoljna ovom maskarom... Da li ste je vi probale? Kakvi su vaši utisci?

Trep trep + big kiss


12 comments:

  1. Kada se pojavila mnogi nisu bili zadovoljni, pa je nisam isprobala. Ali tvoje trepavise prelepo izgledaju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, hvala... :))) Meni reeetko koja maskara odgovara, ova mi je stvarno odlična...

      Delete
  2. jel ti se preslikavala možda ,to je meni najveći problem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi se preslikavala, ali ja inače nemam taj problem, pa baš i nisam merodavna :/

      Delete
    2. eto vidis,meni su valjda 'teske'pa 'padnu'nekako nakon nekog vremena....ali what a hell,bas dobro izgleda kod tebe,moram probati ! :D

      Delete
  3. Sad sam u dilemi,bila sam potpuno odustala od ideje da je kupim...ali kad vidim tvoje trepavice,želim je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bacih te na muke... Sorry :D Meni je super, nadam se da će i tebi biti :D

      Delete
  4. Ja nisam bila nešto oduševljena. Dosta sam se mučila sa nanošenjem, ali efekat koji bih postigla na trepavicama bi bio korektan :)
    Tebi baš napravi razliku na očima i izgleda fino :)

    ReplyDelete
  5. Cetkica nije kakva bi meni odgovarala, ali vidi se zasto je tebi super :))

    ReplyDelete
  6. Odlicno izgleda! Kad potrosim trenutnu razmislicu o ovoj. ;) Dopada mi se to sto cetkica nije gumena.

    ReplyDelete
  7. Ja se nikako nisam pronašla s ovom maskarom, meni je totalni fail :(

    ReplyDelete