About Me

My Photo
Ćao, ja sam Magdalena i želim da na ovom blogu sa vama podelim svoja interesovanja, pre svega vezano za šminku, ali i mnoge druge stvari. Ako vas nešto interesuje, pišite mi na magisminka@gmail.com :)

Followers

12 August 2014

New In Jul 2013.


Kupovalo se ovih dana, nije da nije... A i palo je dosta poklona.


Najviše sam u poslednje vreme kupovala proizvode za kosu....

Emoji  Still Popart šampon od koprive - poznato je da sam veliki poštovalac litarskih šampona, nisam znala da ih Still ima (inače baš volim njihove proizvode) i kupila sam ovaj po ceni od samo 110 dinara! Probala sam ga i odličan je! Ne mogu da verujem da je tako jeftin... A kosa mi se dosta manje masti od njega.

EmojiTaft Heat Styling - zaštita od toplote - ovaj sprej sam kupila jer mi se kosa momentalno "raspukne" kada koristim fen bez preparata za zaštitu. Nadam se da će mi ovo pomoći i sačuvati krajeve čitavim.

Emoji  Gliss Ultimate Oil Elixir - pošto ste mi nekoliko vas nahvalile ove "prskalice", rešila sam da uzmem jednu i baš sam zadovoljna, prija mojoj kosi i čini je mekom. Ne ispira se, sprečava lomljenje kose i intenzivno je hrani. Sve ono što ja volim!

Emoji  Schauma Creme & Oil balzam za kosu - za krhku kosu i kosu sa ispucalim vrhovima. Ovaj regenerator je sa arganovim uljem i mnogo mi se dopada, jer sadrži proteine koji toliko nahrane kosu da izgleda kao da sam stavila masku, a ne regenerator.


Emoji  Eveline Sun Care Tanning Accelerator - videla sam kod dosta devojaka ovaj proizvod, pa sam rešila i ja da ga kupim, ako se slučajno budem sunčala, da bih što bolje pocrnela, jer meni to baš i ne ide najbolje. Ima hidrantan i zaštitni efekat, koristi se pri izlaganju suncu ili solarijumu, ubrzava proizvodnju melanina i prirodno samotamnjenje.

Emoji Nivea Fresh Natural dezodorans - obećava 48 h zaštite, ali se meni ovaj dečkić uooopšte ne dopada. Ne štit ni 4 h, a kamo li nešto duže. I nakon određenog vremena poprima neki bljak miris, koristila sam ga par puta i više neka hvala, ne želim da budem smrdljo, a kupam se svakodnevno i koristim dezodorans.

EmojiNivea mleko za telo sa hidra iq i ši buterom - mislim da su nivea mleka neprevaziđena, pa im se stalno vraćam. Sviđa mi se novo pakovanje, a i ovo mleko, koje nema masnu formulu, što je odlično za leto, da se ne osećamo kao da cvrčimo kad izađemo na sunce. 

Emoji Pantenol mast - potrošila sam pakovanje Pantenol kreme i greškom uzela mast, ali sam takođe zadovoljna. Jedino što je ne koristim preko dana, nego uveče jer mi se lice previše zasija. Služi za regeneraciju oštećene kože i očuvanje pravilnog funkcionisanja zdrave kože. A sve to za nekih 200 dinara!

Emoji Balea deo sprej sensitive - ovaj dezodorans za razliku od Niveinog smrdljušića je odličan! Lepo miriše, sveže, sadrži aloe veru i dugotrajan je. Kupila sam malo pakovanje, za putovanja, praktično je jer uvek mogu da ga nosim sa sobom.


EmojiGolden Rose ajlaner - nisam ga još isprobala, menjala sam se sa sestrom, ja sam njoj dala dip liner jer se ona ne snalazi sa tankom četkicom koju ovaj ajlajner ima... O njemu ću verovatno napisati poseban post, ako vas interesuje...
Emoji China Glaze Material Girl lak - ovo je poklon od drage Dijane, pošto je znala da sam se zaljubila u ovaj lak, koji u sebi sadrži prljavoroze šljokice različitih veličina... Mažem ga baš često je mi se mnoooogo dopada!!!
I na noktima na rukama i na nogama. Ako imate predlog gde bih još mogla, slobodno mi recite Emoji
Emoji Aura White Mania lak za nokte (# 402 ) - bila sam u potrazi za belim kreč lakom i u Lilly-ju sam naletela na ovaj. 2 deblja sloja daju potpunu pokrivenost, bezo se suši i ne krza, a i odlična je podloga za neon lakove!
Emoji NYX kremasto rumenilo Natural - takođe poklon od najDIvnije. Moje prvo kremasto rumenilo kojim sam oduševljena i kome će biti posvećen poseban post!

A sada, pokloni od majke, koja je putovala po Francuskoj... 




















To su noviteti! Kako vam se dopadaju? Šta ste vi kupovale u poslednje vreme?

Ljubi vas Magi 


47 comments:

  1. Odlicni noviteti. Imam ja taj Evelin za suncanje i odlican je, ja sam inace bela jako, on mi je pomogao da izgledam pristojno :D
    I ogrlice su divne <3
    ~ Giveaway
    http://xeniabeautydiary.blogspot.com/2013/07/giveaway-d.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni je ok ovaj Eveline, nista spec :)

      Delete
  2. FANTAZIJA! Lakic i rumenilo mi se mnogo dopadaju, ali pokloni od majke su odneli pobedu! :) Crna haljina je divna, prve dve roze stvari uhhh, stikle, ma divota! Kuckaj recenzije o lajneru i rumenilu.
    P.S. Sovica na stiklicama! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoću, uskoro pišem, u fazi su testiranja :) I meni je sova favorit... <3

      Delete
  3. WOw..... Blago tebiiii :)
    Javi kakav je Taft za zastitu od toplote. Uopste mi nije zapao za oko...
    Sve je prelepo, od cipela, preko ogrlica (mnooooooogo mi se svidjaju), preko majica, haljina.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sada nisam oduševljena, ali čekam da se malo bolje "upoznamo" :)
      Hvala mnogo <3

      Delete
  4. Super stvarcice :-) Iako je moja kosa totalno drugacija od tvoje i ne treba mi nista protiv pucanja i sl. ipak i meni odgovaraju litarski samponi, jedino mi se od njih manje masti. Ja doduse koristim Afroditin od koprive. Imamo i neke iste stvari-te tvoje crne rimljanke ja imam sa narandžastim/koralnim cvijetom, a imamo istu ogrlicu, tu sa narandžastim, meni se svidjela i sa bojom pudera, pa sam uzela dvije, kod nas ih ima kod Kineza.Svidja mi se i ta tvoja sarena. I bas neki dan razmisljam-hocu bijeli lak, kod mene nema ni Esssie, ni China Glaze, na OPI necu da dajem pare, i pitam se kako Aura nema neki jer sam trazila-i sad vidim taj-hvala za otkrice :-)
    Moram ga potraziti u nekoj drug. radnji ima sigurno :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam primetila da mi se baš manje masti od ovog šampona. I ja sam do sada koristila Afroditine, najviše onaj od belog luka, ali sam dala ovom šansu i nisam se pokajala!
      Joj, i ja bih u boji pudera, obožavam nežne ogrlice! Kod mene nema kod Kineza lepih ogrlica :(((
      Preporučujem ti ovaj lak!

      Delete
  5. Odecaj e bas super! Svijaju mi se jako plave cipelice! Inace imam isti taj Aurin crni lak i isto je super, a imam ga sto godina. Kupujem i ovaj beli. I ja asm u potrazi za dobrim belim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! I meni su one najdraže, iako su me nažuljale :D
      Uzmi, dobar je lak :)

      Delete
  6. Divni noviteti i divni pokloni od mame i Di <3

    ReplyDelete
  7. jaooo..dugo zelim taj lak od China Glaze (slikaj ga jednom :))
    divne su mi ogrlice..ma sve :)
    mene je to NYX kremasto rumenilo bas razocaralo jer uopste ne traje na mojoj kozi,jedva cekam da vidim kako post o njemu,da vidim tvoje utiske.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš na mojoj Fb stranici okačeno :)
      Meni se ovo dobro drži :)

      Delete
  8. Super su noviteti!
    Plave štikle su vrh :)

    ReplyDelete
  9. Sve mi se dopada, a posebno sam zastala kod sandala i ove mrak crne haljine. Mada mi je sve super

    ReplyDelete
  10. odjeća je supeeeeeeeeeeer :)
    džemperčići i bijeli top čipkasti :love:
    nyxovo rumenilo mi je baš lijepo,šteta što kod nas nema nyx :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Anela <3 :* Nadam se da će stići i kod vas uskoro :)

      Delete
  11. Divnim si se stvarima ponovila.
    Zanima me kakvo je ovo Eveline sredstvo za sunčanje i da li zapravo deluje kao bronzer ili zaista aktivira stvaranje/otpuštanje melanina ili kako već to ide.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Pomaže prilikom sunačanja, brže dobijam boju nego inače, ne deluje kao bronzer...

      Delete
  12. Same ljepote <3

    Oči su mi ispale, posebno mi se sviđa nakit i plave cipele :))

    ReplyDelete
  13. Svaka čast za mamu! Cipelice(i japanke) i ona zelena svetlucava marama su mi naj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nije što je moja, ali divna je mama :)) Hvala :*

      Delete
  14. Ništa bez mame :)
    Lepe ti je stvari kupila, posebno su mi slatke prve sandalice. Od proizvoda mi deluje zanimljivo Gliss Ultimate Oil Elixir, baš bih mogla da kupim, pri kraju mi je Loreal ulje. Čekam NYX recenziju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Odličan je Gliss, baš...
      Biće uskoro :*

      Delete
  15. AnonymousJuly 23, 2013

    wowwww krasno je sve!Stavljaš ovaj Gliss sprej na tek opranu kosu ili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Da, čim skinem peškir, mislim da bi umastilo kad se kosa osuši :)

      Delete
  16. Neka si kupila gliiiiisssss :)))
    Svidja mi se dio sa odjecom :)) moze, uzimam, salji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad si rekla da valja, kako da ne kupim :)
      :D Važi :D

      Delete
  17. Lepo si se ponovila,sandalice su preslatke :)

    ReplyDelete
  18. aaaa a mislila sam da umisljam za dezodorans..huj, sad mi je lakse :) Gliss je vrhunski, potvrdjujem. Lak mmmhmm sljokice ALI pokloni od mame su pobedili, najdivnije ogrlice, sandalice, cipkasta majica, farmerke na snir vrh vrh vrh..sta reci KISS ZA GAGU I NEK ME USVOJI ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne umišljaš, meni bazduca :D
      Ti ideš sad u drugu državu, ništa od usvajanja :P

      Delete
  19. Wow, a mislila sam da umisljam za dezodorans..huj, sad mi je lakse! Gliss je vrhunski, prskam ga i na suvu i na mokru kosu, na plazi i po stanu, samo strckam :) LAk sljokasti mmmhmmm ALI pokloni od mame neprevazidjeni- najdivnije ogrlice, prelepe sandalice, mmmhmmm cipkasta majica, farke na sniric, little black dress, haljina na cvetice sarenaaaa..sta reci nego pitaj je da me usvoji na kratko :)

    ReplyDelete
  20. divne stvari ti je mama uzela :)))
    a od kozmetike su mi najljepši China Glaze lakić i NYX <3

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju :*

      Delete
  22. Svaka cast mami! Ima super ukus :)
    Gliss Ultimate Oil Elixir- drago mi je da ti se dopada, jos nisam cula ni 1 negativnu kritiku za njega. :)
    Pantenol kremu planiram i ja da uzmem ovih dana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Preneću joj komplimente :)
      Obavezno uzmi kremu, odlična je!

      Delete
  23. Koliko divnih komadaa...<3 sandale crne ravne sa biserima su mi favorit ipak, odusevile su me!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još ih nijednom nisam obula, moraću koliko večeras :) :*

      Delete
  24. Imam iste sandale sa Aliexpressa, samo plavo sive! <3
    Obozavam tvoje NEW IN-ove! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima kakve su u toj kombinaciji...
      :))) Drago mi je da ti se dopadaju, Bebi :***********

      Delete